קבוצת HOT וקבוצת FOX השיקו את המותג המשותף החדש שלהן. מדובר ברשת red, מותג המשווק פורטפוליו מגוון של מוצרי מובייל, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם. הרשת נפתחה בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים. מבחינת בעלות - הוט מחזיקה ב 51% ופוקס ב 49%.

החנות הראשונה אשר משתרעת על כ-200 מ"ר, נחנכה אתמול בקניון עזריאלי תל אביב. בשבועות הקרובים יפתחו ארבע חנויות נוספות במיקומים מרכזיים כמו דיזנגוף סנטר בתל אביב, קניון הזהב בראשון לציון, ביג אילת וקניון אייסמול באילת. עד סוף השנה יפתחו 5 חנויות. הרשת שמה לה ליעד לפתוח כ-30 חנויות בפריסה ארצית תוך כשלוש שנים וברבעון הראשון של השנה יוקם אתר סחר און ליין.
red משווקת את כל סוגי המכשירים הסלולריים, טאבלטים, אוזניות, מוצרי מולטימדיה, גיימינג ואביזרים משלימים של החברות המובילות בעולם, ביניהן אפל, סמסונג, שיאומי , הוקו ועוד מגוון יצרני ציוד קצה. בנוסף, הרשת השיקה מותג פרטי תחת השם red, שמציע לצד אביזרים ומוצרים נלווים גם חבילות סלולר ותקשורת. בהמשך יוצעו גם שירותי מעבדה לתיקונים.
לגבי מידת התחרות אמר הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX: "אנחנו תמיד נציע מחירים זולים ושירות ברמה אחרת לגמרי. שירות ברמה אחרת עולה כסף. כדי להדריך ולשים אחד שילמד אותו ולא לשלם לעובד משכורת מינימום, אלא לתת לו עוד 50% כדי שידע לתת שירות מקצועי. זה גם חלק מתחרות. מה זה כל הדוכנים האלה שמוכרים קח טלפון ולך. ואם יש לך תקלה? השקענו פה בכל הדברים האלה. זה עולה כסף".
שני סייג, מנכ"לית RED הוסיפה: "מה שמייחד את המותג זה המגוון. בנוסף, חווית הקניייה היא שונה לגמרי. יש פה מעבר למותגים החזקים כמו סמסונג ואפל המון מותגים מובילים , לצד מותג פרטי איכותי". לגבי מועד פתיחת המעבדות אמרה: "אנחנו עובדים על הרבה מאד דברים. לא רצינו למהר בלהשיק את זה כי אנחנו רוצים להבטיח שכל שירות שינתן פה יהיה ברמה מעל. זה לחשוב על איך אנחנו נותנים את כל המעטפת המלאה הזו ואיפה אנחנו שונים ונבדלים מאחרים. מעבר למגוון המטורף והחוויה שהיא שונה , תהליך המכירה האישי והוייב של החוויה זה לא משהו שאנחנו רואים במקומות אחרים ומשם נולד הצורך להביא את הדבר הזה. אנחנו כל הזמן חושבים על איך בקשר עם הלקוח, אפשר להביא את זה לחוויה אחרת אם זה באמצעות אתר סחר, שירות תיקונים".
