הסטארט־אפ הישראלי שימצא עבורכם את הבגד המתאים בחנות

"MySize" מציג מראה חכמה שתמליץ לכם על מותגים ועל המידות המתאימות לכם ותבחר עבורכם בגד העונה לטעם האישי שלכם • בנוסף, יימסרו למשתמש נתונים כמו המלאי המצוי בחנות והמחירים שלהם

הסוף להתלבטויות בחנות הבגדים?, צילום: יהושע יוסף

נמצאים בחנות ומתלבטים אם הבגד מתאים לכם, איזו מידה לקנות ואילו בגדים נוספים תוכלו למדוד? כעת, כל שתצטרכו זה לעמוד לפני מראה שתמליץ לכם על מותגים מתאימים, תציג את המידות שבחנות וגם תעדכן אתכם בפריטים נוספים בחנות המתאימים לגזרה שלכם, ואפילו תעדכן אתכם במחירם.

הכירו את הסטארט־אפ הישראלי "MySize", שמציג מראה חכמה עם חוויית אווטאר אינטראקטיבית תלת־ממדית בחנויות. מדובר במראה חכמה לחלוטין המספקת לצרכן חיבור בין החוויה הדיגיטלית לפיזית, כולל המלצות מידה מותאמות אישית ומדויקות לפריטי לבוש ספציפיים בחנות, המלצות סגנון מותאמות אישית ועוד.

האם לא נצטרך יותר לחפש בגדים בבחנות?, צילום: יהושע יוסף

מדובר בפתרון מבוסס בינה מלאכותית המאפשר התאמה בין מידות הגוף האישיות שלנו, הצרכנים, לעיצוב הנקודתי של דגמי המותג. למעשה, מדובר בצג מגע אינטראקטיבי דמוי מראה הכולל יכולות רבות, ובהן הצגה אישית מותאמת של פריט לבוש לגופו של כל לקוח והמלצות מידה מותאמות אישית ומדויקות על ידי אפליקציה בשם MySizeID: הקונים סורקים ברקוד בחנות ומקבלים המלצת מידות לפריט הלבוש הספציפי דרך פרופיל MySizeID שלהם.

כמו כן, המראה כוללת מסירת נתונים ללקוח כמו המלאי המצוי בחנות, מידות הבגד וכן התמחור. המראה תמליץ לכם על השלמות לקנייה לפי הסגנון שלכם, וזאת בהתבסס על המלאי הזמין בחנות וסוג ההעדפות שלכם.

המראה החכמה מתאימה לכל סביבה קמעונאית, בין שבחדרי המדידה (גרסה ללא מצלמה) ובין שבמקומות אסטרטגיים אחרים עם תנועה גבוהה, והיא מאפשרת למותגים להגדיל את הצעת הערך שלהם עבור לקוחותיהם.

המראה מושקת לחנויות בשיתוף חברת GK Software. לחברת GK Software יש יותר מ־359,000 התקנות ביותר מ־65 מדינות והיא שחקן מרכזי בשוק הבינלאומי לפתרונות קמעונאיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר