קריירות ענפות, פרסומות, ותמיכה בישראל: הצצה לחיים של מישל גרציג וטיבו קורטואה

הדוגמנית הישראלית מחזיקה בשלל קמפיינים, שוער ריאל מדריד מרוויח טוב מכדורגל ונהנה גם הוא מהסכמי חסות למכביר • השניים לא מפסיקים לתרום לישראל למרות מחאות העוקבים הפרו-פלשתינים

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות
טיבו קורטואה יחגוג מחר (שבת) יום הולדת 32 ויש לו הרבה סיבות טובות לחייך. הוא חזר בשבועות האחרונים מפציעה ממושכת וייתכן שישחק עם ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בוומבלי, הזוגיות שלו עם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג פורחת ומלבבת ולשניים יש גם חשבון בנק מנופח במיוחד.
 
גרציג בת ה-26 נחשבת לאחת הדוגמניות העולות באופנה הישראלית וכבר זכתה לקמפיינים של מותגים רבים וביניהם Itm Models. מישל היא גם כוכבת אינסטגרם מובילה ומכניס באמצעות הפלטפורמה הזו סכומי כסף גבוהים מאוד.
 
רווחיה השנתיים לא נחשפו ולכן קצת קשה לחשב את השווי הנקי שלה, אבל אפשר להגיד שהיא שווה לא מעט כסף. לא מזמן היא קיבלה 120 אלף שקלים על קמפיין נעלי הכלה של המעצבת הצעירה מאי משיח וכאמור השתתפה בעוד קמפיינים רבים.
 
הונו של קורטואה מגיע לכ-90 מיליון יורו. כיום הוא מרוויח 7.2 מיליון יורו בשנה בריאל מדריד. חוזהו הנוכחי אצל הבלאנקוס צפוי להסתיים ב-2026 כשסעיף השחרור עומד על לא פחות מ-700 מיליון יורו. אלו הסכומים שמכניס בחוזים הנשיא פלורנטינו פרס על מנת להרחיק כל אפשרות שקבוצות מסעודיה וממקומות אחרים יחשבו בכלל לפתות שחקנים שלו.
 
בנוסף לשכרו הגבוה מכדורגל, קורטואה מחזיק בשלל הסכמי חסות שמכניסים לכיסו עשרות מיליוני יורו בשנה. במדינת הולדתו בלגיה נחשב השוער לדמות בכירה ומפורסמת ובהתאם לכך הוא מקבל לא מעט קמפיינים.
 
השניים גם נהנים מהחיים טובים. לפני החתונה הם ערכו ביקור מיוחד באילת ושכרו שם סוויטה מפוארת שעלותה מעל 30 אלף שקלים. ת'אמת, שיהיה להם לבריאות.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בני הזוג עוקבים מקרוב אחרי המלחמה ותרמו 200 אלף שקלים לתושבי העוטף אחרי 7 באוקטובר. בעקבות תרומתם ותמיכתם הפומבית בישראל ברשתות החברתיות, הפסיד כוכב ריאל מדריד למעלה מחצי מיליון עוקבים פרו-פלשתינים, אבל הוא לא מתרגש מכך ולא מפסיק להביע את אהבתו לישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר