הטרלת המאה: הדרך המפתיעה שבה כוכב ריאל מדריד וברצלונה לשעבר מתכונן לקלאסיקו

לואיס פיגו, שבמשחק הראשון שלו בקאמפ נואו כשחקן הבלאנקוס ספג זריקת ראש חזיר לעברו, השתתף בפרסומת מצחיקה לקראת המפגש בין שתי הקבוצות בתחילת השבוע הבא • צפו

אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

המעבר של לואיס פיגו מברצלונה לריאל מדריד בקיץ 2000 היה אחד הסוערים שידע הכדורגל העולמי. עבור הבלאנקוס היה זה ניצחון גדול, אבל עבור הבלאוגרנה ואוהדיה היה מדובר בבגידה נטו. הכעס על הפורטוגלי היה עצום ובא לידי ביטוי בפעם הראשונה שהוא הגיע במדים הלבנים להתארח בקאמפ נואו.

היה זה בנובמבר 2002. פיגו ניגש להגביה כדור קרן והקהל המקומי החל לזרוק עליו מכל הבא ליד. התחמושת היתה בעיקרה בקבוקי שתיה, כולל כאלה מזכוכית, אבל הבולט מכל היה ראש החזיר שנחת במרחק יריקה משחקן ריאל, שנאלץ אז לעזוב את נקודת הקרן פעם אחר פעם, למרות אבטחה כבדה סביבו.

אין אוהד של אחת הקבוצות שאינו מכיר את סיפור ראש החזיר, והנה לקראת מחרתיים (ראשון), בו ייערך הקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו, מצא פיגו דרך מצחיקה ומטרילה להתכונן למפגש הגדול של הכדורגל הספרדי. הוא השתתף בפרסומת, בה הוא נראה יושב בנינוחות בביתו ומבצע הזמנה, תוך כדי שהוא אומר: "זאת הדרך הכי טובה להתכונן לקלאסיקו, עם המנה האהובה עליי".

זמן קצר לאחר מכן, מגיע המשלוח, ופיגו פותח את החבילה ומניח אותה בגאווה על שולחן מטבח ביתו. מה היתה המנה האהובה עליו בפרסומת? נכון, ראש חזיר. אי אפשר שלא לחייך ואפילו לצחוק נוכח ההומור העצמי של פיגו, רק נקווה שבמשחק הקרוב נראה בעיקר שערים וכדורגל טוב, עם קריצה. צפו בפרסומת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר