קורע לב: הטריאתלט נדב גולדשטיין ובתו נרצחו, שאר בני המשפחה נחטפו

הותר לפרסום: הטריאתלט המוכר מקבוצת אתגרית עוטף עזה, שעלה על הפודיום בישראמן האחרון וניצח ב-TRI כנרת לגיל 45+, נרצח באכזריות יחד עם בתו על ידי מחבלי החמאס, אשתו ושלושת ילדיהם נמצאים בשבי בעזה

נדב גולדשטיין ז"ל. בני המשפחה חזרו אחרי 51 יום בעזה. צילום: צלמי שוונג

סיפורי הזוועות מהעוטף ממשיכים להגיע והיום (שני) הותר לפרסום כי הטריאתלט ואיש הברזל נדב גולדשטיין נרצח בביתו בכפר עזה על ידי מחבלי החמאס יחד עם ביתו, בעוד אשתו ושלושת ילדיהם נחטפו לעזה.

נדב היה מוכר לרבים מקהילת הטריאתלון בארץ, כחבר קבוצת אתגרית עזה הנהדרת וכמי שהיה משתתף בשלל תחרויות בכל רחבי הארץ. הוא היה משתתף קבוע בישראמן, אליו הקפיד להגיע בכל אחת מהשנים האחרונות, בין אם למקצי היחידים ובין אם לשלשות. בשנה החולפת אף עלה על הפודיום וסיים במקום השלישי בקטגוריית גיל 49-45 במקצה חצי איש הברזל בישראמן עם תוצאה של 5:33:07 שעות. (באדיבות אתר שוונג)

בתוך כך, איגוד האתלטיקה מרכין ראש בעקבות מותה בטרם עת של האתלטית לשעבר שירז ברודש ז״ל ונפילתו של רס"מ אליק פוזניאקוב ז"ל.  

שירז ברודש ז"ל נרצחה בידי מחבלים בדרום הארץ. שירז התאמנה באגודת מכבי ראשל"צ בריצה ל-100 מטר תחת המאמנים אירנה לנסקי וחי כהן בין השנים 2015-2018. היא הייתה אלופת הארץ לנוער בשליחות 4X100 עם חברותיה לאגודה בשנת 2018. בת 23 במותה. 

רס"מ אליק פוזניאקוב ז"ל היה אתלט מצטיין בגילאי קדטים ונוער בריצה ל-400 מטר באגודת אתלטי הנגב בין השנים 2003 ל-2005. אליק היה איש משטרה אמיץ אשר נפל בקרב מול מחבלים בנגב המרכזי.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר