מספרים על מבדק איכות של ביגוד ומשאל שעשו בין מספר אנשים. כולם הצביעו על המותג המוביל בשוק וקבעו: "הוא הכי טוב שיש". בשאר המותגים הבודקים זלזלו. ואז, בבדיקה עיוורת מבלי לראות את המותגים על הבגד, הבחירות היו שונות, אבל כולם היו משוכנעים שבחרו במותג והיו מרוצים. זה בדיוק מה שקורה העונה בהפועל ב"ש.
רוני לוי כמאמן לא היה מותג בבירת הנגב. רמזי ספורי הבריק, הגנה חזקה, אוגרים נקודות עם כדורגל בינוני, אבל הקהל רצה מותג נוצץ ולא קיבל את המוצר. אז רוני לוי הלך הביתה והבחירה העיוורת הייתה אליניב ברדה.
שימו את ברדה בחנות ראווה בב"ש והוא סולד אאוט תוך שעה. תחתיו רמזי ספורי כובש, ההגנה חזקה, הכדורגל בינוני אבל אוגרים נקודות. והנה הקהל מקבל את המוצר.
עבור ב"ש של העונה, השקט סביב שווה יותר מכל מאמן על הקווים. צמד נהדר של ספורי, שחזר לעצמו אחרי תקופה ארוכה (8, 86) החזיר את הדרומיים הביתה עם שלוש נקודות יקרות, נקודה פחות ממכבי חיפה המוליכה וסידר לה את המקום שני לקראת תחילת הפלייאוף העליון.
נוף הגליל מנגד הבליחה בדיוק לשבוע אחד כדי להוציא נקודה ממכבי חיפה וחזרה לסורה. כדי להישאר בליגה צריך יותר מזה. גם כדי לקחת אליפות. שי ברדה יודע זאת מהצד של נוף הגליל, אליניב ברדה מצידה של ב"ש, ואיזה קטע, יש להם את אותו השם של המותג.

