תלה את המשרוקית: הג'וב החדש והמפתיע של שופט הכדורגל הבכיר

רועי ריינשרייבר תכנן לפרוש רק בעונה הבאה, אבל שיחה אחת מרן בן שמעון גרמה לו לעזוב ולהיות מנהל הנבחרת החדש • רב"ש: "זו זכות גדולה להביא אדם כמוהו לצוות של נבחרת ישראל"

ריינשרייבר בפעולה. צילום: מאור אלקסלסי

אחרי 27 שנות קריירה, מתוכן 14 שנים בליגת העל ו-10 בזירה הבינלאומית, השופט רועי ריינשרייבר ישמש כמנהל נבחרת ישראל במקומו של בני טבק, שסיים את תפקידו ולא יהיה חלק מהצוות החדש תחת המאמן רן בן שמעון. הנושא עלה בקרב בכירי ההתאחדות וזכה לתמיכה, כך שהמינוי עשוי לצאת לפועל עד משחקי הידידות מול הונגריה ובלארוס בתחילת יוני. 

בן שמעון התייחס במסיבת העיתונאים לנושא והציג את ריינשרייבר: "זו זכות גדולה להביא אדם כזה לצוות של נבחרת ישראל. אני מכיר את רועי הרבה שנים, ברגע שהשם שלו עלה, בדרך כלל אני מתקשר לראשי ההתאחדות כדי לראות את האפשרות, אבל התקשרתי אליו ישירות קודם. הוא יהיה מנהל קבוצה אבל הוא יהיה הרבה יותר מזה, הוא יוכל לתרום לנו הרבה יותר מאשר להיות בתפקיד הזה".

רן בן שמעון מציג את רועי ריינשרייבר, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ריינשרייבר דיבר גם כן ושיתף בהחלטה לסיים את קריירת השיפוט: "מאוד מרגש שחשבו עליי, הייתי בשוק כי לא ציפיתי לדבר הזה. החיים לפעמים מובילים אותנו למקומות שאף אחד לא חלם עליהם. רן העלה בפניי את ההצעה להיות מנהל הנבחרת. רצו המון תסריטים בראש, גם לסיום מיידי של הקריירה. רציתי לעשות מסע פרידה מכל מגרש. אשתי ואני קיבלנו החלטה שהנבחרת מעל הכל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר