הפועל תל אביב צפתה מרחוק, מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים השיגו את מה שרצו

אוהדי בית"ר מחאו כפיים לשחקנים אחרי 0:0, רק משום שזה סיבך עוד יותר את האדומים במאבק על הירידה • אשדוד חתמה על נקודה שהחזירה אותה מעל הקו האדום, והיא מוכנה לתסריט דומה גם במשחק העונה של התחתית • זה מה שקורה כששני הצדדים רוצים להישאר סביב עיגול האמצע, ונאלצים מדי פעם לצאת להתקפה • 0:4 למכבי פתח תקווה על הפועל חדרה

מכבי ברלין חוגגת עלייה לגמר הגביע הברלינאי

כדורגל לפעמים הוא עניין של צורך. זה קורה לרוב בפלייאוף התחתון, ותעיד על כך הפועל תל אביב שניצחה לראשונה זה 12 משחקים בשבת האחרונה. 48 שעות לאחר מכן,  בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד היו צריכות נקודה ולקחו אותה. רוב הפעולות ההתקפיות במשחק ביניהן היו כי בסוף אי אפשר לשחק על עיגול האמצע. 0:0 שהתאים לבית"ר כדי להישאר סופית בליגה ולאשדוד על מנת לעלות מעל הקו האדום ולהוריד את הפועל ת'ל אביב מתחתיו חמישה ימים לפני המפגש ביניהן, ושם רק אשדוד תחתום על נקודה.

כאשר חלוץ אשדוד  אזקיאל הנטי הורחק בכרטיס אדום מיותר (72), אשדוד חששה שגם הנקודה שלה תלך לאיבוד, אבל בפלייאוף התחתון הצורך לעתים חזק מהכל. צריך ללכת לבדוק בהיסטוריה מתי אוהדי בית"'ר הריעו לשחקנים שלהם אחרי 0:0 ביתי מול מ.ס אשדוד. הפעם זה קרה, כי מבחינתם זו נקודה ששווה הישארות מצד אחד וסיבוך היריבה המרה מצד שני.

כשבית"ר היתה צריכה, היא הבקיעה חמישיה מול האדומים במחזור הקודם. הפעם נקודה הספיקה לכל הצדדים, שיצאו מרוצים. בשבוע הבא בבלומפילד, קרב הישרדות בין הפועל תל אביב למ.ס אשדוד, שם הצורך של כל קבוצה אחר לגמרי ורק ניגודיות שכזו תייצר משחק שונה באופיו מזה שהיה בטדי.

במשחק נוסף בפלייאוף התחתון מכבי פתח תקווה הביסה 0:4 את הפועל חדרה. אנאס מחמיד (22 ו-26), מאור לוי (44) וירדן כהן (78) הבקיעו בעוד מנגד ג'יימס אדניי הורחק בדקה ה-40.

דור מיכה, צילום: דני מרון
ירדן שועה, צילום: דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אביעד שילוח מרחיק את אזקיאל הנטי ממ.ס. אשדוד, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר