התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיפקה רגע של קסם, ושוב הסתבכה בגלל ההגנה החלשה

ערן זהבי וגבי קניקובסקי שיתפו פעולה בדרך לאחד השערים היפים של הצהובים העונה, אך אז הצרות בחלק האחורי שוב צפו • בני ריינה הביכה את הקבוצה של רובי קין וכמעט עשתה זאת בשלישית, אך לבסוף המוליכה עשתה עוד צעד בדרך לאליפות עם 2:3 קשה במיוחד

מלבד הקסמים שמבצע מילסון באגף השמאלי, בכדורגל שמכבי תל אביב הציגה לאורך העונה היה מעט מאוד מעוף. כעת, דווקא לקראת סיום העונה וכשהיא מתקרבת לצלחת האליפות, הקבוצה של רובי קין סוף סוף חשפה את הפוטנציאל ההתקפי הטמון בה. בדקה ה-21, אז כבר היה 0:1 למכבי תל אביב על בני ריינה, גבי קניקובסקי וערן זהבי הובילו מהלך קבוצתי יפהפה כשהחליפו מסירות בנגיעה עד שקניקובסקי הכפיל את היתרון. מועמד רציני לתואר השער הכי יפה שהצהובים הבקיעו השנה.

עוד קודם לכן גד עמוס, לו היסטוריה לא נעימה בעיקר עם אוהדי מכבי תל אביב, העניק מתנה לאושר דוידה שכבש את השער הראשון. דור פרץ הצטרף לחגיגה, אך גם כאשר מכבי תל אביב כובשת שלושה שערים, ההגנה החלשה שלה גורמת לה בכל זאת להסתבך.

מהלך של פעם בעונה? גבי קניקובסקי, צילום: מאור אלקסלסי
גד עמוס. טעות שבדיעבד עלתה לבני ריינה בנקודה, צילום: מאור אלקסלסי

ובדיוק כמו ההישענות על מילסון, גם ההגנה היא סיפור משמעותי בעונה של מכבי תל אביב. קין לא מצליח למצוא צמד שיישאר יציב במרכז ההגנה לאורך זמן. מוחמד אוסמן צימק ל-2:1 במחצית הראשונה אחרי בלאגן בהגנה הצהובה. קייס גאנם צימק ל-3:2 כשאנריק סבוריט רק מלווה אותו במבט. רז שלמה ששגה במהלך שהוביל לשער הוחלף עוד לפני הדקה ה-60, ובדקות הסיום ריינה התקרבה לשוויון עם שני מהלכים וירטואוזים.

אחרי שרשמה שתי תוצאות תיקו מול בני ריינה בעונה הסדירה, מכבי תל אביב סוף סוף הסירה את ה"קללה" שרבצה עליה וגברה על שרון מימר לראשונה העונה. זה הלך קשה והיה יפה רק במהלך אחד, אך הצהובים ממשיכים להתקרב לאליפות. האם רובי קין מסופק? בכלל לא בטוח.

שחקני מכבי תל אביב. עוד צעד בדרך לאליפות, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רובי קין. לא בטוח שהוא מרוצה, צילום: מאור אלקסלסי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו