מאיר הרוש - האפסנאי של בית״ר ירושלים

יעזוב את מכבי תל אביב? האופציות של יונתן כהן לקראת העונה הבאה

הקשר, שנדחק לקצה הרוטציה אצל רובי קין, עשוי שלא להמשיך לעונה נוספת בקבוצה נעוריו • לאן כדאי לו לעבור?

לא לעונה הזו פילל. אחד המאוכזבים הגדולים של עונת 2023/24 הוא ללא ספק יונתן כהן. קשר מכבי תל אביב, שחזר בקיץ שעבר לצהובים, מתקשה לשחזר את יכולתו מלפני היציאה לחו"ל וכבר נדחק לקצה הרוטציה של רובי קין העונה, אולי בדרך החוצה מהמועדון.

יש לציין, כי לכהן עדיין חוזה לעונה הבאה בקריית שלום, אך כמובן שכל עוד מעמדו המקצועי לא ישתנה, כך פוחתים הסיכויים שירצה להישאר בקבוצה. אז לאן והאם כדאי לאחד השחקנים הכישרוניים בישראל בשנים האחרונות לעבור?

בית"ר ירושלים. בינואר האחרון דווח כי גישושים בין הקבוצה מהבירה לכהן לא הבשילו. הקשר נמצא בפנקס של המאמן ברק יצחקי והמנהל המקצועי אלמוג כהן, שמאוד היו רוצים לראות את כהן בטדי אך הגעתו תלויה לא מעט בויתור על השכר אותו מרוויח במכבי תל אביב (כ-450 אל יורו לעונה). 

מקצועית, כשהוא בכושר טוב כהן יכול לתרום לכל קבוצה בליגת העל, על אחת כמה וכמה בקבוצה שבה יהיה שחקן משמעותי כמו בית"ר ירושלים, שאוהדיה משוועים לשחקן שיחזיר אותם לבמות הכי גדולות בכדורגל הישראלי.

ברק יצחקי ואלמוג כהן. לא ויתרו על יונתן כהן?, צילום: אורן בן חקון

בני יהודה. עוד שם מעניין מאוד הוא זה של הקבוצה משכונת התקווה, שכרגע ממוקמת במקום השני בטבלת הליגה הלאומית וקרובה לחזור לליגת העל אחרי 3 עונות.

כהן, שהושאל בעבר לבני יהודה, מכיר את הזהובים היטב ואף זכה עימם בגביע המדינה בעונת 2016/17 אחרי ניצחון על מכבי תל אביב בפנדלים במשחק הגמר. אם אכן תעלה ליגה, כהן עתיד להיות אחד מהכוכבים בקבוצה אם וכאשר יגיע, ואין ספק שהוא יחתום על המעמד הזה במצבו הנוכחי.

יונתן כהן זוכה בגביע המדינה עם בני יהודה. יחזור ללבוש כתום?, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מכבי תל אביב. ויש גם את אופציית ההישארות בקבוצתו. כרגע, כהן ממש לא בכיוון של לקבל קרדיט בהרכב ולרוב אפילו לא בסגל וכנראה שהיתרון היחידי שיכול להיות בלהמשיך במכבי תל אביב הוא אולי לסיים את העונה עם תואר, ובמקרה של העונה הנוכחית - אליפות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו