מצליח לא רק על המגרש: כמה שווה ליאור רפאלוב?

אחרי 12 שנים בבלגיה עם שכר מכובד במספר קבוצות והכנסות של עשרות מיליוני אירו מעסקאות יהלומים בחברה שפתח עם אשתו גל, הקשר הוותיק בן ה-37 סיפק לעצמו בסיס כלכלי גם לימים שאחרי הפרישה, כשתגיע | כל הפרטים

רפאלוב חוגג במשחק העונה. צילום: אלן שיבר

גם בחלומות הכי ורודים של אנשי מכבי חיפה הם לא ציפו שהשחקן המצטיין של הסיבוב הראשון בקבוצה יהיה ליאור רפאלוב. בגיל 37 ולאחר 12 שנים בבלגיה בחר רפאלוב לחזור לישראל ובתחילה היה אמור להיות שחקן משלים מהספסל אבל במהרה הפך לשחקן החשוב ביותר של מסאי דגו שגם הביא לו ניצחון אדיר במשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום רביעי האחרון.

הסיבה לחזרה של רפאלוב הייתה לא רק מקצועית, אלא גם כלכלית. לפני 12 שנים נמכר הקשר תמורת 2.5 מיליון אירו ומדורג במקום השלישי ברשימת המכירות של מכבי חיפה אחרי איגביני יעקובו שנמכר תמורת 4.7 מיליון אירו כשבמקום השני נמצא אייל ברקוביץ עם 2.7 מיליון אירו לסאות'המפטון.

הקבוצה האחרונה של רפאלוב בבלגיה הייתה אנדרלכט ובה הרוויח 350 אלף אירו לעונה במשך שנתיים וכבר במהלך העונה שעברה הובהר לו כי אם ירצה להישאר אז יצטרך לקצץ בשכרו אך אז שוב הגיעה ההצעה ממכבי חיפה שעמדה על כ-400 אלף אירו לעונה ורפאלוב בחר לחזור לארץ הקודש. הקשר גם קיבל במקביל הצעה ממכבי תל אביב שאף הייתה משמעותית גדולה יותר אבל הקשר בחר לחזור לכרמל.

רפאלוב. קמפיין יוקרתי, צילום: מתוך אינסטגרם

בכל מקרה רפאלוב הרוויח גם כסף גדול מהקריירה הארוכה בבלגיה ובעונות הראשונות בקלאב ברוז' היה מרוויח שכר של 400 אלף אירו לעונה שקפץ ל-800 אלף אירו לעונה אחרי שדרוג. לאחר מכן, באנטוורפן, זה שוב ירד לכחצי מיליון אירו לעונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנוסף במקביל רפאלוב ואשתו, גל, הפכו גם לאנשי עסקים עם חברת יהלומים שעל פי ההערכות גם כן מכניסה לזוג סכומים של עשרות מיליוני אירו בשנה. לאחרונה גל רפאלוב סידרה לעצמה ג'וב ראשון בישראל ומדגמנת מעצבת שמלות כלה והערב גלית קורנר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר