מהמרחב המוגן לקפריסין: האוהדים מהדרום שלא ויתרו על המשחק של מכבי חיפה

כ־170 אוהדים מילאו את הטיסה מנתב"ג ללימסול • מור טל ורון דוידיאן שהו בממ"דים בימים האחרונים והתלבטו עד לרגע האחרון אם להגיע • " הטיסה הזאת הגיעה בזמן"

מור טל ורון דוידיאן בנתב"ג, צילום: ליאב נחמני

טיסת אל על לקפריסין יצאה הבוקר (שלישי) ועליה כ־170 אוהדים של מכבי חיפה. כמה עשרות מהם מתוכם מתגוררים במרכז הארץ ובדרומה, כך שהימים האחרונים היו לא פשוטים עבורם בעקבות סבב הלחימה, מאות שיגורים לעבר היישובים והמחשבות אם לוותר על הטיסה לאי השכן עם הקבוצה ולהישאר עם המשפחות.

מור טל (28) ורון דוידיאן (29) מתגוררים ביישוב סמוך לנתיבות ואמש ישבו מול הטלוויזיה עד לשעות הקטנות של הלילה כדי להתעדכן אם הפסקת האש נכנסה לתוקף. "עד אתמול לפני הפסקת האש חשבתי לא לטוס. יש לי ילדה בת עשרה חודשים בבית, אשתי מודאגת והמצב היה לא פשוט", סיפר דוידיאן, "זאת הפעם ראשונה שיש מצב כזה מאז שהיא נולדה. זאת נסיעה שלי ראשונה שלי לחו"ל עם מכבי חיפה ובמשחקי הבית אנחנו מגיעים לכל משחק, בית וחוץ. בסוף ברוך השם הכל נרגע ועליתי על הטיסה בשקט".

חברו, מור טל, סיפר על הימים האחרונים והחששות: "כל היום היו פיצוצים מעל הראש. היו שלושה ימים לא פשוטים, אבל לצערנו אנחנו כבר רגילים. בגדול, הטיסה הזאת הגיעה בזמן, לנקות את הראש ולחזור לשגרה, בתקווה שנחזור לרוגע ולשקט. לפחות אין לנו דאגות מה קורה עכשיו בארץ כי הפסקת האש באה לנו בזמן".

שיגור רקטות מעזה, אתמול, צילום: אי.אף.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כעת יהיו לטל ולדוידיאן כמה ימים של ניקוי ראש עם מכבי חיפה בקפריסין. "אין ספק שיהיה פה הרבה יותר רגוע אחרי ה־0-4 בבית", הודו השניים אך הבהירו: "באנו עד לכאן אחרי סבב לחימה נוסף. עכשיו אנחנו רוצים לחזור עם ניצחון, ובעזרת השם שהעונה הזאת תיקח אותנו לליגת האלופות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר