כרוניקה של אלימות: אוהד הפועל תל אביב נוסף נעצר בחשד להשתתפות בלינץ'

יומיים לאחר המקרה ואחרי מעצר הקטין אמש, היום (שני) הובא להארכת מעצר ים ברגר, אוהד הקבוצה בן 25, שחשוד במעורבות במעשה • בשנה שעברה תועד עושה סימני תלייה לעברו של רגב פנאן במהלך אחד ממשחקי הדרבי

אלימות בין מחנות האוהדים של הפועל תל אביב להפועל חולון בסיום המשחק בין הקבוצות // צילום: תומר גבעתי

יומיים אחרי הלינץ' שביצעו קומץ מאוהדי הפועל תל אביב באוהד הפועל חיפה מספר דקות לאחר סיום המשחק בין הקבוצות בדרייב אין, בוצע מעצר נוסף בפרשה. ים ברגר, בן 25, הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב בחשד להשתתפות באירוע ומעצרו הוארך בשלושה ימים, זאת על מנת לספק ראיות נוספות הקושרות אותו למקרה.

השופט בנימין הירשל, שהאריך את מעצרו של ברגר, ציין בהחלטתו כי עוצמתה של הראיה הראשונית שהוצגה לפניו איננה גבוהה אך הוא סבור שהיא מספקת לצורך השלב הראשוני בו נמצאים. ״יש לתת את הדעת גם לאירוע עצמו שהתרחש ולצורך למצות את החקירה״, כתב השופט בהחלטתו.

ים ברגר, צילום: טוויטר דניאל עמרם

הסנגור טען כי הוא הציג לבית המשפט סרטון שהראה בבירור שהוא עומד ביציע כאשר האירוע הזה התקיים ועד עכשיו לא נעשה שום ניסיון להשגת הצילומים וניתן היה להשיג סרטונים ברזולוציה הרבה יותר טובה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לא מדובר בפעם הראשונה שלברגר מיוחס אירוע אלימות במהלך משחקים של הפועל תל אביב. באחד ממשחקי הדרבי ששוחקו בדרייב אין, הוא תועד עושה סימני תלייה לעברו של רגב פנאן, שאביו מוני שימש כמנהל הקבוצה במשך שנים רבות והתאבד לאחר שקיבל איומים על חייו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר