לצד לסור ויאבוסלה: ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב, זומן לנבחרת צרפת

שחקן הפנים הצרפתי-אמריקאי רשם עונת שיא בקריירה לפני שנפצע לפני מספר שבועות, וזומן לסגל נבחרת צרפת לקראת חלון מוקדמות היורובאסקט שייערך בחודש הבא

ג'יילן הורד. צילום: דני מרון

הישג אישי מרשים. פורוורד הפועל תל אביב ג׳יילן הורד זומן היום (שישי) לסגל נבחרת צרפת לקראת חלון מוקדמות היורובאסקט שייערך בחודש הבא.

שחקן הפנים הצרפתי-אמריקאי רשם עונת שיא בקריירה לפני שנפצע לפני מספר שבועות. לצידו של הורד בסגל של הטריקולור ניתן למצוא שמות בולטים כמו ואנסן פוריירה וגרשון יאבוסלה מריאל מדריד, מתיאס לאסור מפנאתיינקוס ומתיאו שטרזל ממונאקו.

הסגל מלא של צרפת

הורד (24), יליד לה האבר שבצרפת, מגיע ממשפחת כדורסל של שלושה דורות. שתי אחיותיו ואחיו משחקים כדורסל אחרי שההורים וגם הסבים עשו זאת. הוא גדל והתפתח באקדמיה הלאומית של צרפת, ולאחר מכן עבר לארה"ב. בין השאר שיחק במכללת וויק פורסט.

הפורוורד האתלטי היה מועמד לדראפט 2019. הוא לא נבחר, אבל בכל זאת הצליח במטרה והגיע לליגה הטובה בעולם. במשך שלוש עונות נע בין ליגת הפיתוח ל-NBA, ובמהלך התקופה שיחק 42 משחקים במדי פורטלנד בלייזרס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר. בסיום התקופה הוא הבין שהוא צריך לשנות כיוון ולמצוא יציבות, והפועל ת"א זכתה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר