"כמה צריך? תכתבי לי בפרטי ונסגור את זה": בעלי הפועל תל אביב התגייס למען אלה קינן לוחמת ההסברה של ישראל

אחת מפועלות ההסברה הטובות ביותר שיש למדינה מאז החלמה מלחמת "חרבות ברזל", העלתה פוסט שבו ביקשה כסף עבור משרד לה ולמספר עובדים שמסייעים לה • הבעלים הטרי של האדומים עופר ינאי לא בזבז זמן

עופר ינאי. בעלי הפועל תל אביב פתח את הכיס. צילום: אלוני מור

במקביל לעבודה המדהימה של חיילי צה"ל בשטח ולניסיון שלהם להגן על אזרחי המדינה, לא מעט ידוענים עובדים קשה מאוד במלחמת ההסברה מול העולם על מנת לנסות ולהציג את הנרטיב מול הפלשתינים כפי שהוא ללא פילטרים. אחת מהפועלות הטובות ביותר בתחום מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" היא אלה קינן בת ה-35 שעשתה הסבה מבלוגרית טיולים למובילת ההסברה הישראלית. הפוסטים של קינן והציוצים שלה מגיעים לעשרות אלפי אנשים בעולם ועוזרים לנו מאוד להציג את השקרים של ארגון הטרור.

הבוקר קינן העלתה פוסט ברשתות בו ביקשה מהממשלה לארגן לה ולמספר עובדים שמתנדבים איתה משרד שבו יוכלו ליעל את התפקוד שלהם. "ממשלת ישראל: תנו לנו כסף. יש לכם מלא משרדים מיותרים. 3 חודשים, צוות של 3-4 אנשים, לא צריכה יותר. בלי מקורבים, בלי ג׳ובים. 4 אנשים מקסימום שאני כבר יודעת מי הם. נעבוד באיזה ווי וורק. נגיב בזמן אמת במשרה מלאה לצד יוזמות והכוונת הנרטיב, בשקט וברוגע, בלי דאגה לאיך נשלם שכ״ד או משכנתא", כתבה. "אל תשאלו שאלות, תנו לנו בהתארגנות האזרחית שלנו להמשיך לפעול בסקייל גדול ומקצועי יותר איפה שראינו תוצאות. אין תחליף להתארגנות אזרחית אותנטית, אני יודעת כי אני רואה כל היום מה קורה בצד השני, וזו הסיבה, *בין היתר*, שהוא מצליח איפה שאנחנו נכשלים במיצוב התדמית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מבין כל האנשים שהגיבו לה על הציוץ, בלטה תגובתו של בעליה הטרי של הפועל תל אביב כדורגל עופר ינאי שהגיב לה: "הי אלה כמה צריך? תכתבי לי בפרטי ונסגור את זה". קינן הגיבה לינאי: "עופר תודה רבה רבה, לא מובן מאליו. אני מנסה כרגע דרך אפיקים ממשלתיים אם לא יצלח, אגייס במימון המונים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר