השקעה לטווח ארוך: חשיפת תקציבי הפועל חולון והפועל תל אביב לעונת 2022/23

חשיפת "ישראל היום": שכר השחקנים בשתיים מהקבוצות הבכירות בכדורסל הישראלי לעונת 22/23 • האדומים הכניסו את היד עמוק לכיס • האלופה, התמקדה בהשארת הזרים • יעקב מאיר

רגלנד. נשאר בסגול, צילום: דני מרון

הפועל תל אביב - התקציב השתדרג, הפנים חזק לאירופה

אחרי העונה שעברה, שנחשבת למוצלחת יחסית, ובזכות ההשתתפות במפעל היורוקאפ היוקרתי בעונה הקרובה, ישנן אנרגיות חיוביות ותחושה של תהליך והתקדמות במועדון האדום. האולם סולד־אאוט, סגל הקבוצה נסגר מוקדם, הציפיות בשמיים, וגם כמה ספונסרים חדשים הצטרפו.

בזכות כל אלה תקציב השחקנים עלה משמעותית, והפועל תל אביב תשלם בעונה הקרובה כמה משכורות שהיא לא חשבה שהיא מסוגלת לשלם: כחצי מיליון דולר יותר מבעונה שעברה.

תומר גינת הגיע אחרי קרב גדול מול מכבי תל אביב, ויכניס סכום כסף מכובד כדי להשאיר את ג'ייקובן בראון. האדומים שוב הכניסו יד עמוק לכיס, וגם כריס הורטון, אחד הגבוהים הטובים בליגה הצרפתית בשנים האחרונות, ישתכר בצורה מכובדת.

גם זלמנסון, טימור, טוקוטו ויאנג, שממשיכים לעונה נוספת, ירוויחו בצורה נאה, ובהפועל מקווים שהעובדה שהצליחו לשמר את רוב השחקנים, לצד חיזוק איכותי, תסייע להם לפתוח בצורה טובה את העונה.

הפועל חולון - רוב הסגל נשאר, ההצלחה גם?

ההתקדמות המרשימה של הפועל חולון בשנים האחרונות נמשכת. אלופת ישראל, ואחת מארבע הקבוצות הטובות בליגת האלופות בעונה החולפת, הצליחה לעשות משהו שאלופות שהן לא מכבי תל אביב התקשו לעשות במהלך השנים - להשאיר חלק נכבד מהסגל.

ג'ו רגלנד יהיה המשתכר הבכיר בתולדות הפועל חולון, גם כריס ג'ונסון ירוויח בצורה מכובדת בעונתו השלישית במועדון הסגול, ואפילו היידן דלטון ישתכר יפה, בטח יחסית לשחקן שמיעט לשחק בחלק האחרון של העונה.

הסגולים רצו להביא גבוה ישראלי בכיר ואף היו מוכנים להשקיע בכך סכומי כסף גבוהים במיוחד, אבל לא עמדו במשימה למרות מגעים עם כמה שחקנים.

בשל כך תשלם האלופה קרוב לחצי מיליון דולר לשלושה שחקני פנים זרים, והיא עוד מנסה למצוא גבוה ישראלי שישלים לה את הקו הקדמי. כמו כן, ייתכן שיצטרף גארד ישראלי נוסף כגיבוי בקו האחורי. העלייה של כ־300־400 אלף דולר לעומת העונה שעברה מסבירה את המקום אליו הגיעה חולון.

* כל המשכורות המופיעות בכתבה הן בנטו, באלפי דולרים

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

* סך המשכורות של הקבוצות בעונה שעברה מחושב ביחס לפתיחת העונה, ואינו כולל את השינויים שבוצעו במהלכה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר