ג'ורג'ינה בהריון: כריסטיאנו רונאלדו מצפה לעוד תאומים!

כלי התקשורת באירופה מדווחים כי כוכב מנצ'סטר יונייטד ובת הזוג ג'ורג'ינה רודריגס מצפים לשני תינוקות חדשים • הפורטוגלי שיהפוך לאב לשישיה, אישר: "אני מאושר לספר לכם שאנחנו מצפים לתאומים"

ג'ורג'ינה בהריון: כריסטיאנו רונאלדו מאושר, צילום: טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו אומנם לא מצליח לאחרונה להבריק על הדשא יחד עם מנצ'סטר יונייטד, אבל מסתבר שדווקא בחיים האישיים, הפנומן הפורטוגלי יגיע בקרוב לשיאים חדשים.

על פי דיווחים במספר אתרים באירופה, רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס מצפים לתאומים, אחרי שהדוגמנית נמצאת כבר בשבוע ה-12 להיריונה (חודש שלישי). כזכור, לשניים יש כבר ילדה אחת משותפת העונה לשם אלנה מרטינה, שבקרב תחגוג יום הולדת 5.

בשעות הערב, רונאלדו אישר את הפרסומים, כשהעלה תמונה ושל זוגתו עם צילומי האולטרסאונד העדכניים. "אני מאושר לספר לכם שאנחנו מצפים לתאומים", כתב ברשתות, "הלבבות שלנו מלאים אהבה".

"ג'ורג'ינה בהריון בחודש השלישי ושניהם מאוד מרוצים מהחדשות הנהדרות", נכתב בדיווח אודות הפורטוגלי, שיהפוך לאבא בפעם השישית!

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano)

כזכור, אווה ומתאו התאומים נולדו ב-2017 מאם פונדקאית וחוץ מהשניים יש לרונאלדו גם את בנו הבכור כריסטיאנו ג'וניור, שנולד ב-2010 וגדל תחת חסות אמו של כריסטיאנו.

ג’ורג’ינה רודריגס. סיבה למסיבה, צילום: אינסטגרם
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג’ורג’ינה רודריגס. חשפה את הפטיש של רונאלדו,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר