1.2 מיליון דולר ב-3 עונות: החוזה של תמיר בלאט במכבי תל אביב

"ישראל היום" חושף את פרטי החוזה ואת מאחורי הקלעים של המשא ומתן בין שני הצדדים • הגארד יצטרף לבריאן אנגולה ו-וויל ריימן, שכבר סיכמו לעונה הבאה, ויהיה הרכש השלישי של הצהובים בקיץ הנוכחי

תמיר בלאט. הרכש השלישי של הצהובים. צילום: GettyImages

תמיר בלאט ומכבי תל אביב הגיעו השבוע להבנות מלאות והצדדים צפויים לחתום בקרוב באופן רשמי על החוזה. כעת "ישראל היום" חושף את פרטי החוזה ואת מאחורי הקלעים של המשא ומתן בין הצדדים.

בלאט יחתום על חוזה ל-3 עונות במדים הצהובים, עם אופציית יציאה דו צדדית בעונה האחרונה. הוא ישתכר בכ-1.2 מיליון דולר לכל התקופה.

לא פוגע בכלום: ויקטור וומבניאמה מחטיא בלי סוף

לשחקן נאמר שהוא יהיה מרכזי ברוטציה גם בליגה וגם ביורוליג, כמובן בהתאם ליכולתו על המגרש. במכבי יודעים שחשוב לתת מנוחה ללורנזו בראון במהלך העונה, והחליטו שבלאט יהיה על תקן הרכז המחליף המשמעותי.

עודד קטש שאימן את השחקן בהפועל ירושלים ומעריך אותו מקצועית דחף למהלך. גם אביו של השחקן דיוויד שמשמש כיו"ר הוועדה המקצועית מאוד עזר להוציא את המהלך לפועל.

עודד קטש. יש רכש שלישי, צילום: אלן שיבר

המשא ומתן בין הצדדים היה חיובי עם רצון של שני הצדדים, אך נמשך תקופה ממושכת יחסית בשל חילוקי דעות על השכר ועל אופציות יציאה אפשריות של הצדדים מהחוזה. כאמור, השבוע הגיעו הצדדים להבנות סופיות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בלאט יצטרף לבריאן אנגולה ו-וויל ריימן שגם הם כבר סיכמו במכבי לעונה הבאה, ולמעשה יהיה הרכש השלישי של הצהובים בקיץ הנוכחי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר