את לינוי אשרם, המדליסטית האומנותית, שהביאה לנו כבוד עם זהב נוצץ, אנחנו רגילים לראות בתכניות אירוח, על הפודיום או גג בתמונות עם מי שעד לא מזמן היה הצמוד שלה, אופק בר דוד.
כמו שאתם בוודאי זוכרים, האהבה הגדולה של לינוי כבר שייכת להיסטוריה, אחרי שאשרם פרצה בבכי, כשהודיעה על הפרידה אצל 'אופירה וברקו'. מאז שום גברבר לא נצפה באופק של אשרם אבל אל תדאגו לה – כי לינוי בהחלט מצאה מה לעשות עם השעות הפנויות בלילות.
הפעם, העדשה של הצלם שלנו אור גפן תפסה אותה במועדון תל- אביבי מפזזת לצלילי עומר אדם עם החברות המתעמלות. לידיעתכם, לינוי עדיין סינגל ולמרות שהחוגגת היתה אירה דולפין, תתפלאו לשמוע שאשרם היא דווקא זו שמשכה את רוב תשומת הלב.

