יהודי נרצח בלוס אנג'לס על ידי מפגין פרו פלשתיני

פול קסלר, בן 65, השתתף במחאה פרו-ישראלית בשכונת ווסטלאק וילג׳ בעיר בעודו מניף דגל ישראל • בתגובה ניגש אליו גבר רעול פנים עם מגפון והכה בראשו בחוזקה עד שקסלר נפצע קשה ונפל לקרקע • מאוחר יותר בבית החולים מת קסלר מפצעיו

הפגנה פרו פלשתינית בלוס אנג'לס. צילום: EPA

מפגין פרו-פלשתיני חשוד שהכה למוות גבר יהודי בשם פול קסלר בעיר לוס אנג׳לס שבקליפורניה.

התמונה האחרונה של פול קסלר לפני שהוכה למוות, צילום: ללא קרדיט

פול קסלר, בן 65, השתתף במחאה פרו-ישראלית בשכונת ווסטלאק וילג׳ בעיר בעודו מניף דגל ישראל. בתגובה ניגש אליו גבר רעול פנים עם מגפון והכה בראשו בחוזקה עד שקסלר נפל לקרקע. בווידאו שמופץ ברשת נראה קסלר לאחר התקיפה שכוב על הרצפה ומחזיק את ראשו. בהמשך הוא פונה לבית החולים עם פציעת ראש קשה והרשויות הודיעו על מותו. המשטרה המקומית פועלת למציאת התוקף.

בפדרציה היהודית של לוס אנג׳לס אמרו בעקבות האירוע כי ״ליבנו עם משפחת הקורבן. זהו האירוע האנטישמי הרביעי הגדול שבוצע בלוס אנג׳לס רק בשנה האחרונה. אנחנו דורשים ביטחון ולא נסבול עוד המשך אירועי אלימות כלפי הקהילה היהודית. נעשה כל מה שביכולתנו כדי למנוע את זה״.

מהקונסוליה הישראלית בלוס אנג׳לס לא נמסרה תגובה לאירוע.

בווידאו: גיבורות - הנערות שניצלו בבארי // צילום: יוני ריקנר

הידיעה על מותו של קסלר הגיעה בזמן שבניו יורק כעשרת אלפים משתתפים הגיעו למפגן תמיכה ענק בישראל ביוזמת הפדרציה היהודית של ניו יורק (uja). באירוע נאם שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, לצד מנכ״ל הפדרציה אריק גולדשטיין. את האירוע פתח עידן רייכל בשירו ״ממעמקים״ והקהל הרב במקום קרא להחזרת השבויים הישראליים בעזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר