מנהיג החות'ים עבד אל-מאלכ | צילום: רשתות ערביות

מנהיג החות'ים בתימן: "צריך לעמוד לצד העם הפלשתיני מול אנשי השטן"

ראש המיליציה הפרו-איראנית, עבד אל-מאלכ, הצהיר כי "ההתקפות של הישראלים על מתפללים במסגד אל-אקצא הם מעשי שטן שדורשים את הצורך לפעול מולן"

זירה נוספת? במהלך הרצאתו הערב (מוצאי שבת) לרגל חודש הרמדאן, הצהיר מנהיג המורדים החות'ים בתימן, א-סייד עבד אל-מלכ, כי "אחריות המוסלמים לעמוד לצד העם הפלשתיני. העמידה האחראית לצד העם הפלשתיני תביס את האויב הציוני".

כמו כן הוא הדגיש כי "ההתקפות של הישראלים על מתפללים במסגד אל-אקצא הם מעשי שטן שדורשים את הצורך לפעול מולן". עוד מנהיג המיליצייה הנמצאת במלחמה עם הקואליציה הסעודית מאז 2015 כי "הלובי הציוני-היהודי הוא בחזית של השטן בהשחתת האנשים והקהילה".

נוסף על כך, קרא אל-מאלכ לסייע לפלשתינים בכל האמצעים של שיתוף הפעולה - בקול, בעמדה ובכסף. העמדה הברורה מול האויב הישראלי היא בעלת חשיבות רבה וחלק מהמחויבויות הדתיות".

"צריך שתהיה עמדה חזקה ולהבין שהמערכה עם האויב הציוני היהודי היא במסגרת הסכסוך עם אנשי השטן ובאופן מקביל לכך שאחרים שואפים לנרמל את היחסים עם האויב הציוני הישראלי", הוסיף.

בעבר החות'ים שיגרו איומים לעבר ישראל, בין היתר על רקע ביקור של נשיא המדינה יצחק הרצוג באיחוד האמירויות. כמו כן עלו איומים למתקפת כטב"מים מכיוון מפרץ אילת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו