פעיל ליכוד תקף את ח"כ בגין: "בוגד עלוב וזקן, אביך מתהפך בקברו"

ביציאתו מישיבה בבית שמש של סיעת תקווה חדשה, בני בגין הותקף מילולית על ידי רמי בן יהודה, שאמר לו: "אתה בוגר במורשת אביך" • גדעון סער תקף: "להקת הביביסטים רומסים בגאווה דורות של בית"רים" • ח"כים מהליכוד גינו: "התקפה מכוערת"

פעיל הליכוד רמי בן יהודה וח"כ בני בגין , צילום: מתוך וידאו, טוויטר גדעון סער

חבר הכנסת בני בגין הותקף היום (שני) מילולית ביציאה מישיבת סיעת תקווה חדשה שהתכנסה בעיריית בית שמש, על ידי רמי בן יהודה, פעיל ליכוד ותומך של ראש האופוזיציה נתניהו. בן יהודה אמר לבגין: "זקן מתועב, אביך מתהפך בקברו".

נציין כי בן יהודה חיכה לבגין ביציאה מהבניין ועקב אחריו עד לרכבו בזמן שהוא מטיח בו: "בני בגין, אתה זקן מתועב שבוגד במורשת אביך, אביך מתבייש ומתהפך בקברו, על המשת"פיות עם האחים המוסלמים, בוגד עלוב וזקן".

לאחר האירוע, אמר יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער: "להקת הביביסטים המופרעת והמתלהמת שהתנפלה על ח"כ בני בגין היא הדבר הרחוק ביותר שניתן להעלות על הדעת ממורשת בגין. רומסים ברגל גאווה את ה'הדר' עליו חלמו ולחמו דורות של בית"רים. נשמור על הערכים עליהם גדלנו ועל המדינה מפני המסית ושלוחיו".

שר המשפטים גדעון סער וח"כ בני בגין, צילום: אורן בן חקון

בתוך כך, ח"כ מיקי זוהר התייצב להגנתו של ח"כ בגין ואמר: "למרות חילוקי הדעות הקשים בנינו, ההתקפה המכוערת נגד בני בגין, זקן חברי הכנסת, לא תחזיר אותנו להנהגת המדינה. זו לא הדרך."

ח"כ יואב קיש מהליכוד גינה גם את הקריאות נגד בני בגין: "קריאות הגנאי וההליכה כלפי ח"כ בני בגין אינן ראויות. באירוע לא היתה אלימות אך הקירבה לח"כ בגין והמילים הבוטות מייצרות אוירה מסוכנת. התסכול מהתנהלותו של ח"כ בני בגין אשר בחר בדרך שגויה ותומך בממשלת שמאל מסוכנת משותף לכל אנשי המחנה הלאומי אך אינו מצדיק התנהלות שכזו".

זה איננו המפגש הראשון של בן יהודה עם חברי קואליציה. לפני הקמת הממשלה הוא הפגין מול ביתו של זאב אלקין והתעמת עם רעייתו. לפני מספר חודשים הגיע לביתו של אביו של סגן השר אביר קארה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר