ח"כ לימור סון הר-מלך: "זדורוב זוכה אחרי 17 שנה, מקווה שאצל עמירם בן אוליאל זה ייקח פחות זמן"

עמירם בן אוליאל הורשע ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה בשנת 2015 ונגזרו עליו שלושה מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר נוספות • בקמפיין גיוס הכספים של "מטה צדק לעמירם", נשמעה חה"כ לימור סון הר-מלך כשהיא מביעה בו תמיכה מלאה: "אני יודעת שהוא חף מפשע" • השר ארבל הגיב לסון הר-מלך: "החובה לדאוג לזכויות נחקרים עצורים ונאשמים אין פירושה להפוך אותם לצדיקים ולקדושים"

ח"כ לימור סון הר מלך. צילום: אורן בן חקון

ח"כ לימור סון הר-מלך אמרה היום (שלישי) במהלך קמפיין גיוס כספים של "מטה צדק לעמירם" כי: "אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שעמירם חף מפשע. הייתי אצלו, וכשהצדיק הקדוש הזה עובר במסדרון, אף סוהרת לא נמצאת". 

חברת הכנסת סון הר מלך על עמירם בן אוליאל: "אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שעמירם חף מפשע" // לפי 27א

לאחר הכנס, אמרה ח"כ סון הר-מלך: "כן, אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם. ואם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו שמונה שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים. פקפקו גם בחפותו של זדורוב והנה הוא זוכה אחרי 17 שנה. אני רק מקווה שאצל עמירם זה ייקח פחות". 

עמירם בן אוליאל (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

כזכור, עמירם בן אוליאל הורשע ברצח שלושה מבני משפחת דוואבשה בדומא. הוא כלוא מאז תחילת חקירתו, נגזרו עליו שלושה מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר נוספות. לאורך רוב תקופת מאסרו נמצא בן אוליאל בבידוד וערעורו לעליון לאחר ההרשעה נדחה. 

השר משה ארבל הגיב לדבריה של ח"כ סון הר-מלך: ״אני מצטער צער עמוק על דבריה של ח״כ סון הר מלך. החובה לדאוג לזכויות נחקרים עצורים ונאשמים אין פירושה להפוך אותם לצדיקים ולקדושים. במדינה יהודית משנן כל ילד משחר ילדותו בארץ הזו את עשרת הדברות ובכללן הדיבר הששי ״לא תרצח״ האוסר בתכלית האיסור ליטול חיים של אחר״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר