בזכות 757 קולות: רפי סער זכה בקדנציה נוספת כראש עיריית כפר סבא

סער וחברת המועצה, הדר לביא, ניהלו מאבק צמוד מאוד ובתום ספירת כל הקלפיות סער הוביל עם 46.8% לעומת לביא עם 45.3% • בשל התוצאה הצמודה המתינו בכפר סבא לספירת המעטפות הכפולות שאישרו את זכייתו של ראש העיר המכהן • סה״כ הצביעו 47,491 תושבים • המועמדת הדר לביא זכתה ב 20,738 קולות והמועמדת אסנת ספורטה עם 3,608 קולות

ספירת קולות בוועדת הבחירות המרכזית, 2022. צילום: אורן בן חקון

בתום דרמה גדולה בכפר סבא נקבע:  ראש העיר, רפי סער, ממשיך לקדנציה נוספת.

סער וחברת המועצה, הדר לביא, ניהלו מאבק צמוד מאוד ובתום ספירת כל הקלפיות סער הוביל עם 46.8% לעומת לביא עם 45.3%. בשל התוצאה הצמודה המתינו בכפר סבא לספירת המעטפות הכפולות ולאחר ספירתן, נקבע כי סער ממשיך לקדנציה נוספת, שניה ברציפות.

ללא קרדיט

סער, בן 56, מכהן כראש העיר מאז הבחירות הקודמות בשנת 2018. ביולי 2018 הכריזה מפלגת העבודה על תמיכתה בסער והוא עלה בבחירות לסיבוב השני מול יוסי סדבון, עליו גבר ונכנס ללשכת ראש העיר.

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, צילום: ללא קרדיט

"כפר סבא ניצחה. אני רוצה להודות לתושבות ותושבי כפר סבא על התמיכה בי בפעם השנייה לראשות העיר. כפר סבא בראשותי תמשיך להיות עיר ממלכתית, ליברלית ודמוקרטית, עיר מגוונת וסובלנית", אמר רפי סער לאחר הזכייה.

הדר לביא. "זו מהות הדמוקרטיה", צילום: רמי זרנגר

"אפעל להקים קואליציה רחבה שתדאג לשמור על המרקם הקהילתי והאחדות בעיר שלנו.
ב-5 השנים הקרובות עם חברי הסיעה והנבחרת המנצחת שלי. נמשיך להוביל ולהשקיע בחינוך, באיכות החיים, בקיימות, בתרבות ובביטחון. ביחד נמשיך להוביל את העיר שלנו לשיאים חדשים. גם ברגעים אלו, אנו זוכרים את החטופות והחטופים וכאבן של משפחותיהם ומתפללים לשובם. אוהב אתכם".

גם ערן ורנר, יושב ראש ועדת הבחירות, אישר את הזכייה של סער בראשות העיר והודיע באופן רשמי: "בתום ספירת קולות המעטפות הכפולות אני שמח להודיע כי ראש העיריה רפי סער זכה בבחירות עם הצבעה של 21,495 תושבים שהם 46.89% אחוזים מהקולות.

אחוז ההצבעה בבחירות היה 56.32 , סה״כ הצביעו 47,491 תושבים. המועמדת הדר לביא זכתה ב 20,738 קולות שהם 45.24% אחוז והמועמדת אסנת ספורטה עם 3,608 קולות שהם 7.87% אחוז".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר