סרן במיל' ליאור סיון נפל בקרב בדרום רצועת עזה

ליאור, בן 32 מבית שמש, קצין לוחם בגדוד 363 • הוא הותיר אחריו אישה בהיריון וילד • הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בבית שמש

סרן במיל' ליאור סיוון. צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום הבוקר (רביעי) כי סרן (מיל׳) ליאור סיון, בן 32 מבית שמש, קצין לוחם בגדוד 363, חטיבת ׳הראל׳ (10), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

ליאת סיוון, אלמנתו של ליאור: "הוא גויס מהשבעה באוקטובר אבל לרגע לא דאגתי או חשבתי שמשהו רע מקרה לו. שידר שהכל קטן עליו ולא מסוכן, חגג את החיים ושמח, לא ויתר על השפם המכוער גם כשכעסתי. יש לנו ילד בן שנתיים וחצי ואני בחודש תשיעי זה לא פשוט. כל שיחות הטלפון התגלגלנו מצחוק, היה אבא מקסים ומפנק, כל שיחה היה מבקש סיפורים על טלטול כולל ביקש פרטים קטנים, טלטול".

אורלי צ׳אס, אימה של ליאב, אלמנתו של סרן (במיל׳) ליאור סיון, היא מוותיקות השירות הפסיכולוגי בעיריית בית שמש. ליאור וליאב עברו לאחרונה לשכונת נווה שמיר בעיר, אחרי שבחרו לבנות את ביתם בבית שמש. ליאב אמורה ללדת בימים אלה את ילדם השני.

הקומיקאי חנוך דאום, קרוב משפחתה של אשתו של ליאור, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "התבשרנו כי ליאור סיוון, שנשוי לליאב המתוקה (שגם אמורה ללדת בקרוב) נפל בעזה. ליאב היא בתה הבכורה של בת דודתי. הכרתי את ליאור דרכה, זוג מקסים ומיוחד, מצפים לילד נוסף, עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים".

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: ״העיר בית שמש עוטפת ומחבקת את משפחת סיון ומשפחת צ'אס עם היוודע נפילתו של גיבור ישראל סרן (מיל׳) ליאור סיון, קצין לוחם בגדוד 363 בחטיבת הראל, שנפל בקרב בדרום הרצועה. אין מילים לתאר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בבית שמש. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר