"תמיד היה חדור מטרה, שום דבר לא עצר אותו": רס"ר (מיל') יוסף אבנר דורן נפל בקרב בצפון הרצועה

יוסף, בן 26, שירת כלוחם איסוף ייעודי בשייטת 13 • הוא נפל בקרב בצפון הרצועה • הלווייתו תיערך היום ב-13:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל • חברו משה ספד לו: "הלב שבור, הקרבת את עצמך למען הארץ"

רס"ל יוסף אבנר דורון, שנפל ברצועת עזה . צילום: דובר צה"ל

רס"ר (מיל') יוסף אבנר דורן, בן 26 מירושלים, שלחם במסגרת יחידת הניוד המבצעי (הבלנ"ם) ושירת כלוחם איסוף ייעודי בשייטת 13, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. הלווייתו תיערך היום (ראשון) ב-13:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

משה, חברו של יוסף, ספד לו בפייסבוק: "הלב שבור. רק לא מזמן ראיתי אותך באוניברסיטה, אחרי שלמדנו יחד בבית הספר היסודי. היית גיבור אז, הקרבת את עצמך למען הארץ ולא היה ציוני כמוך. נוח בשלום על משכבך".

משה הוסיף ל"ישראל היום": "למדתי איתו בבית הספר היסודי באילת, לשם הוא עלה עם משפחתו מצרפת. הוא והמשפחה שלו היו מאוד ציוניים, ואחרי בית הספר היסודי הם עברו לירושלים מתוך ציונות. ידעתי שהוא המשיך לעשות חיל והתגייס לשייטת 13.

"הוא תמיד היה חדור מטרה, ושום דבר לא עצר אותו. לאחרונה, בתקופת המבחנים של הסמסטר האחרון באוניברסיטת אריאל, נפגשנו בספרייה ודיברנו. הוא התחיל לימודי הנדסת מכונות - ושוב ראיתי עד כמה הוא חדור מטרה. הוא היה יושב לבד ולומד בשקידה רבה. מדהים לראות איך גם בקשר מרחוק, ניתן להתפעם מגדולתו של אדם. מצטער מאוד על מותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר