"הלב של הקיבוץ נשבר לרסיסים": לוחם שלדג ליאור ארזי נפל בצפון רצועת עזה

רס"ר ארזי יובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית הקברות בגבעת חיים איחוד • לאחרונה עבר עם חברתו מאיה לירושלים כדי להתחיל את התהליך ללמודי רפואה

רס"ר ליאור ארזי. צילום: אתר צה"ל

רס"ר ליאור ארזי, בן 25, מקיבוץ גבעת חיים איחוד, היה פרמדיק ולוחם ביחידת שלדג, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא הותיר אחריו הורים אורית וניר, ושלוש אחיות: מורן, סיון ונטע. הלווייתו תתקיים ביום ראשון בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית הקברות בגבעת חיים איחוד. 

"הלב של כולנו בקיבוץ נשבר לרסיסים. ליאור ארזי ז"ל, לוחם בקבע בשלדג נהרג כגיבור בעזה. קשה לתאר במילים איזה ילד מתוק היית, אף אחד פה לא ישכח לעולם את החיוך הביישני והקסום שלך", סיפר עליו חבר הכנסת לשעבר רם שפע.

שר הביטחון גלנט: "נגיע לסינוואר ונחסל אותו" // קרדיט: לע"מ

שפע סיפר: "אתמול בלילה אחרי הבשורה הנוראה, ישבנו עם חברים שהדריכו אותך כשהיית בתיכון והסתכלנו על התכתבויות שלך איתם בוואטספ - מכל ההתכתבויות השתקף כל כך כמה שהיה לך חשוב להיות בסדר מול החברים ומול המדריכים ולא לאכזב, בשום מצב ואף אחד. לב ענק בתוך נער גבוה וחזק. לפחות זכיתי לחיוך שלך בפעם האחרונה לפני כמה שבועות כשהתראנו בשביל מחוץ לבית שלך. משפחת ארזי היקרה, חיבוק ענק ואוהב מכולנו".

ממזכירות קיבוץ גבעת חיים איחוד נמסר: "רס״ר ליאור ארזי הינו דור שלישי בגבעת חיים איחוד. בן 25, שירת כלוחם ופרמדיק ביחידת שלדג בקבע והיה אמור לצאת ללימודים במרץ הקרוב. לפני הצבא התנדב לשנת שירות בחצור הגלילית. ליאור הוא אחד מבניה הבולטים של קהילת הקיבוץ. תמיד עם חיוך מקסים, טוב לב, צנוע, מוקף חברים וחוש הומור. לאחרונה עבר עם חברתו מאיה לירושלים כדי להתחיל את התהליך ללמודי רפואה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר