"תמות יחד איתה": אביה של החטופה הותקף כשמחה מול משרדי הממשלה

מחאת המשפחות ברחוב קפלן הופרעה על ידי עובר אורח שסינן כלפיהם: "שמאלנים בוגדים" • במקום התפתח עימות במהלכו הוכה אביה של לירי אלבג • החשוד נעצר והועבר לחקירה • צפו בתיעוד

המחאה להחזרת החטופים, תמונתה של לירי אלבג. צילום: ללא

לירי אלבג, ששירתה כתצפיתנית במוצב נחל עוז, נחטפה במתקפת חמאס לעזה. מאז מגיע אביה למאהל משפחות החטופים שהוקם ברחוב קפלן בת"א וקורא לממשלה לפעול כדי להשיב את החטופים. היום (שני) הוא הותקף באלימות על ידי עובר אורח שלא אהב את הנוכחות של המפגינים לכאורה נגד תפקוד הממשלה.

גם לאחר שהבין שמדובר באביה של חטופה, אמר לו: "לא מעניין אותי, שהיא תמות יחד איתך". הוא פצע את אביה של אלבג קל בידו ולא הסתפק בכך אלא קרא לעברו: ״שמאלני בוגד שהבת שלך תמות ביחד איתך״.

עובר אורח קרא לעבר אביה של חטופה: ״שמאלני בוגד"

בשיחה איתנו משתף אביה של אלבג החטופה בדמעות: "מדובר בטפטופים של אנשים בודדים שעוברים כאן לאורך היום וקוראים לנו שמאלנים בוגדים. אני חושב שרובם בטוחים שאנחנו מפגיני קפלן נגד הממשלה. בשלב מסויים לא יכולתי לשאת את זה יותר. ניגשתי לאחד מהם שירק וקילל והתבטא באופן נורא נגדי, בסערת רגשות, הראיתי לו את התמונה של הבת שלי בטלפון, אמרתי לו שהיא חטופה בעזה, והוא ענה לי "שמאלני בוגד שהבת שלך תמות יחד איתך".

"אני לא נגד אף אחד. אני פה כדי להחזיר את הבת שלי הבייתה. ולא רק אותה. עוד 199 חטופים! חשוב לזכור. אנחנו לא לבד בסיפור הזה", אמר.

מחאת משפחות החטופים מול לשכת הממשלה, ת"א, צילום: ללא

שוטרי תחנת לב ת"א שפעלו לשמירת הסדר הציבורי סמוך לבסיס הקרייה ברחוב קפלן, הגיעו לאזור והבחינו בנהג הקטנוע לאחר שהחל להתגרות במשפחות הנעדרים והחטופים, ולתקוף את אחד מהם. הם עצרו את החשוד, תושב פ"ת (42), והוא הועבר לחקירה.

שירה אלבג, אימה של החטופה לירי אלבג מבקשת להדגיש כי: "עם ישראל עוטף ומחבק אותנו. מי שקילל ושרט את בעלי לא מלמד בכלל על הכלל! בבקשה תדגישי את זה". דברים דומים אמרה לנו בת למשפחת מרציאנו מניר עוז: "עם ישראל מחבק ועוטף אותנו. מדובר בבודד מטורלל שלא מלמד על כל הכלל".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר