"נסעת לעוטף וחזרת עטוף": הובא למנוחות אורון ביילין שנרצח במסיבת הטבע ברעים

אורון ביילין בן 24 מר"ג, בן יחיד, נקבר בקריית שאול בת"א • "גם ברגעי הפחד כתב לאימו שהוא בתל אביב שלא תדאג" • זהו הבוגר הרביעי של הגימנסיה הרצליה שמצא את מותו בטבח האכזרי ברעים

אורון ביילין ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

מאות בני משפחה וחברים הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין בקרית שאול בתל אביב, כדי ללוות את אורון ביילין ז"ל, בן 24 מר"ג, שנרצח במסיבה סמוך לקיבוץ רעים.

ביילין ז"ל, בן יחיד לרינה, גדל בת״א ובוגר בית הספר הגימנסיה הרצליה. בשנים האחרונות התגורר ברמת גן עם אימו וסבתו. אימו של אורון, חשבה כי הוא ישן אצל חבר בתל אביב, אולם בשעה שלוש בשבת שעברה נודע לה שהוא היה במסיבה.

ביום שבת בבוקר הוא עוד הספיק להגיד לחבר בטלפון כי הוא מתחבא בשיחים ועומדת להיגמר לו הסוללה שברקע נשמעו יריות ללא הפסקה. חברו ביקש ממנו להמשיך להתחבא, עד שיבואו כוחות לחלצו, אך מאז אותה שיחה נותק איתו הקשר ורק לפני מספר ימים זיהו את גופתו.

בית העלמין בקרית שאול, צילום: אבי כהן

מאות הגיעו לבית העלמין קרית שאול, כדי ללוות למנוחות את אורון ביילין, שנרצח במסיבת הטבע ברעים. האם רינה שנתמכה על ידי בת משפחה, זעקה כשהיא ממררת בבכי, איך לקחו לי אותך. "נסעת לעוטף, חזרת עטוף. איך אוכל להכיל כאב כזה. היית כל עולמי, הודיתי לאלוהים כל יום שנולדת. ילד מקסים, אהוב, היית ספורטאי, כדורסלן והכי אהבת את היום. אהבת את סבתא אסתר והיינו שלושה ביחד עכשיו נותרנו לבד".

עוד ספדה האם לבנה: "ילד שלי אהוב, תכננת לטוס לטיול בארה"ב והיית צריך להתחיל ללמוד היום. תמיד תהיה חלק ממני, מנשמתי. ילד שלי אהוב, תשמור על עצמך למעלה. יום אחד אצטרף אליך". הסבתא אסתר הוסיפה: "תראה כמה אנשים אוהבים אותך. היית מקסים, אוהב. הייתי מכינה לך ושואלת מה אתה אוהב. אנחנו נהיה חזקות".

בת דודה של אורון: "מאוד מאוד אוהבים אותך. בזמן שהיית בפחד מוות ברעים - כתבת לאמא ולסבתא שאתה בתל אביב ושלא נדאג לך. לא רצית שנדאג. ביום שישי, לפני שיצאת למסיבה, ראינו ביחד אלבומים וסרטונים שלנו מילדות".

אחד מחבריו הרבים ספד: "קשה להאמין שאנחנו נאלצים להספיד אותך בגיל 24. בדרך הקלילה שלך הצלחת לגעת בכולם. מאמין שגם כשהלב שלך פסק לפעום - הרוח שלך איתנו".

חמושים פתחו באש על בליינים במסיבת טבע סמוך לאורים, צילום: השימוש לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מנהל גימנסיה הרצליה ד"ר זאב דגני, שם למד ביילין, אמר: "אורון הוא הבוגר הרביעי של הגימנסיה שאני משתתף בימים האחרונים בהלוויה שלו. זוכר אותו כילד מקסים, חייכן וחבר טוב. התחושות מאוד קשות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר