סיגל לוי הגיעה למסיבה ליד רעים על מנת להתנדב - ונרצחה בטבח הנורא

לוי, עובדת סוציאלית בת 31, מתנדבת בעמותת עלם, הגיעה למסיבה בניידת של עלם כדי לעזור לצעירים שמרגישים אבודים • לאחר שהוגדרה כנעדרת, קיבלה המשפחה את הבשורה הנוראית • אחיה אמר ל"ישראל היום": "היא נרצחה שעשתה את הדבר שהכי האמינה בו - לעזור לאנשים"

סיגל לוי, נרצחה בטבח הנורא במסיבה ליד קיבוץ רעים. צילום: ללא

סיגל לוי, עובדת סוציאלית בת 31 מנתניה, הייתה במסיבה ליד קיבוץ רעים כמתנדבת של עמותת "עלם לנוער במצבי סיכון". תחילה הוגדרה כנעדרת ומשפחתה לא ידעה מה עלה בגורלה. אך שלשום (שני) קיבלה המשפחה את הבשורה המרה ואתמול בבוקר הובאה סיגל לקבורה בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה. היא הותירה אחריה הורים ושלושה אחים. היא הייתה אמרוה להינשא בעוד שלושה חודשים.

כאוס: תיעוד ממסיבת ה"נובה" סמוך לקיבוץ רעים

אחותה הגר פרסמה הודעה ברשתות החברתיות ובה כתבה: "אחותי הקטנה, סיגל לוי, היתה במסיבה ברעים כמתנדבת של עמותת עלם. יצרה קשר לאחרונה בשעה 8:00 ומאז נותק הקשר. בבקשה, כל מי שראה או שמע ממנה, או אפילו נתקל בשמה ברשימות המפורסמות, שיצור איתי קשר". 

אחיה אלון אמר ל"ישראל היום": "למסיבה היא הגיעה להתנדב בניידת של עלם כדי לעזור לצעירים שמרגישים אבודים בגלל סמים או כל סיבה אחרת. צעירים שצריכים אוזן קשבת או עזרה מקצועית. היא נרצחה שעשתה את הדבר שהכי האמינה בו -לעזור לאנשים. היא היתה בן אדם מופלא ורגיש. ידעה איך לפנות לאנשים ולעזור להם. ללוויה הגיעו הרבה נוער ותלמידים שלה, שאמרו שהיא שינתה להם את החיים".

אנשי עמותת עלם הספידו אותה: "הלב והראש מסרבים להאמין. משפחת עלם – עובדים, מתנדבים ומאות בני נוער, כואבים את מותה של סיגל היפה והטובה. סיגל, שהיתה כל כולה למען הנערים והנערות, קמה עבורם בבוקר והלכה לישון איתם בלילה. סיגל, שיש נערות שבזכותה בחרו בחיים, גילו כוחות בעצמן וידעו שיש להן כתובת, חיבוק, כתף ועיניים טובות. סיגל עם שמחת החיים וההומור. סיגל, שכמה סמלי שמצאה את מותה במסגרת התנדבות בפרויקט 'אנשים טובים', כשפינתה את החג שלה במטרה להעניק סיוע רגשי ולאפשר בילוי בטוח עבור החוגגים והחוגגות. סיגל, שהלוואי והיו לנו עוד כמוך ובמקום זה צריך להיפרד. סליחה סיגל שהלכת מהעולם מוקדם מידי. נוחי בשלום, החברים מעלם ואנשים טובים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר