חרדים ופעילים חברתיים מפגינים מול ביתו של השר פרוש במחאה על הסיוע לעבריין המין ברלנד

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", פרוש שלח מכתב לבית המשפט האוקראיני על מנת לנסות ולשכנע אותם שיאפשרו לברלנד להיכנס לראש השנה לאומן • ברלנד מסורב כניסה לאוקראינה עקב דרשה שנאם מול חסידיו ובה דיבר על כך שפוטין הוא אדם טוב • מאיר שטרית, אחיו של ניסים שטרית ז"ל, שנרצח לפני כשלושים שנה על ידי אנשיו של ברלנד אומר ל"ישראל היום": "אני פה כי מאיר פרוש תומך בקבוצה הזו כבר מלפני 30 שנה

מפגינים מול בית השר פרוש. צילום: אורן בן חקון

עשרות חרדים ופעילים חברתיים מוחים בשעה זו מול ביתו של שר מורשת וענייני ירושלים מאיר פרוש במחאה על העזרה שלו לעבריין המין ברלנד. כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום" פרוש שלח מכתב לבית המשפט האוקראיני על מנת לנסות ולשכנע אותם שיאפשרו לברלנד להיכנס לראש השנה לאומן למרות שקיבל ויזה שחורה המונעת ממנו כניסה לרחבי המדינה.

מאיר שטרית, אחיו של הנרצח ניסים שטרית, שנרצח לפני כשלושים שנה על ידי אנשיו של ברלנד אומר ל"ישראל היום". "אני פה כי מאיר פרוש תומך בקבוצה הזו כבר מלפני 30 שנה. תמיכה פוליטית עזה ואדוקה גם בעירייה בירושלים, גם בעירייה בביתר וגם באלעד.
האנשים של פרוש לא היו נבחרים בלעדיהם. והמסר שלי לפורוש תרד מהעניין הזה כי יש כוח כנגד. ה"מי טו" החרדי החל לא לפני הרבה זמן. לפני שנה היינו בהלוויה של גדול הפוגעים שכולם שיבחו אותו ואחר כך בלעו את הלשון. המסר לנציגים החרדים ברור. הנציגות שלנו היא שלנו ולא שלכם".

חושש ומפגין במסכה: מחאה נגד הסיוע של השר פרוש לעבריין המין ברלנד // צילום: איילת קרוייזר

כזכור, הרב ברלנד מסורב כניסה לאוקראינה עקב דרשה שנאם מול חסידיו ובה דיבר על כך שפוטין הוא אדם טוב ושאוקראינה נכבשת בשל העובדה שהקשתה על חסידי ברסלב את הכניסה לאומן בראש השנה.

מחאה מול ביתו של השר פורוש, צילום: איילת קרוייזר

דברי ברלנד פורסמו באתר "שביבי אור", והידיעה בנושא כבר הספיקה להימחק, לא לפני שהגיעה לעיניים בכירות בממשלת אוקראינה שגזרה את דינו של הרב ברלנד: ויזה שחורה לשלוש שנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר