תיעוד: פצוע הפיגוע בחווארה בבית החולים עם רעייתו

מצבו של דיוויד שטרן, שנפצע בינוני-קשה בפיגוע הירי בחווארה, השתפר והוא בהכרה מלאה • "היה פה נס גדול, דוד תפעל את האירוע באופן ראוי לציון. הוא לוחם. אנחנו מקווים שהחדשות הרפואיות ימישכו להיות חיוביות"

הפצוע דייויד שטרן ורעייתו, צילום: מתוך פייסבוק

דיוויד שטרן, שנפצע בינוני-קשה בפיגוע בחווארה אתמול (ראשון), תועד לצד אשתו בבית החולים. שטרן שנפצע בינוני-קשה בפיגוע נמצא כעת בבלינסון וחל שיפור במצבו. ד"ר שחף שיבר, מנהלת חדר המיון בביה"ח בילינסון עדכנה במצבו של הפצוע: "כרגע אנחנו מעריכים אותו, מטפלים בו ומנסים לייצב את מצבו. הוא סובל מפגיעות ירי בראש ובכתף. אשתו שהייתה איתו ברכב לא נפגעה וממתינה לו ליד חדר הטראומה".

כוחות מד"א בזירת הפיגוע בחווארה, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רחל (רייצ'ל), אשתו של שטרן סיפרה בבית החולים: "נסענו בכביש ופתאום בוצע ירי לעברנו. הוא נפגע ביד ובראש. למרות זאת הוא הגיב בירי.בדיקת הסי.טי יצאה תקינה. ברוך השם הוא יהיה בסדר. זה ממש נס גלוי". על אף שנפצע, שטרן, ששירת בחיל הנחתים האמריקני, הוא הצליח להגיב בירי ופגע במחבל. המפגע הצליח להימלט ונתפס לאחר מצוד צבאי. לאחר מרדף וסריקות, לוחמי צה״ל איתרו את המחבל הפצוע ועצרו אותו והוא הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. כלי תקשורת פלשתיניים דיווחו כי המחבל הוא לית' נסאר בן 28 מאזור דרום שכם.

זירת פיגוע הירי בחווארה | שמואל בוכריס

התגובות מארגוני הטרור לא איחרו להגיע: דובר חמאס, חאזם קאסם, אמר לאחר הפיגוע כי "פעולת הגבורה בחווארה היא תגובה טבעית לפשעי הכיבוש נגד העם הפלשתיני ושהאחרון שבהם היה הטבח בג'נין. שום מפגש ביטחוני, בין אם בעקבה או בשארם אשייח' לא יכול לעצור את ההתנגדות של עמנו. ההתנגדות תמשיך ותתעצם". בג'יהאד האסלאמי ברכו על הפיגוע ומסרו "זוהי תשובה טבעית וחוקית לפשעי הכיבוש האחרונים, היום בפרברי דמשק ולפני יומיים בג'נין".

השתתף בהכנת הידיעה: ירון דורון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר