טרגדיה בתאילנד: ישראלי נהרג בתאונת אופנוע בזמן חופשה

גיורא בלטר שהה עם משפחתו בחופשה במדינת האיים • אמו, מרים, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "קרה לנו אסון כבד מאוד"

גיורא בלטר, שנהרג בתאונת אופנוע בזמן חופשה בתאילנד, צילום: באדיבות המשפחה

טרגדיה בתאילנד: גיורא בלטר, פסיכותרפיסט בן 51 מכפר סבא, נהרג הבוקר (שני) בתאונת אופנוע בתאילנד, שם הוא שהה בחופשה עם משפחתו. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

בלטר נפצע באורח אנוש בתאונה בעת שרכב על אופנוע ופונה לבית חולים מקומי, שם נקבע מותו. אמו של בלטר, מרים, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "קרה לנו אסון כבד מאוד. בני בכורי האהוב גיורא נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד, יומיים לפני יום הולדתו ה-52".

חברת מועצת העיר נתניה, שם מתגוררים הוריו של בלטר המוכרים ברחבי העיר, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אנו מתעוררים לבוקר קשה עם ידיעה המרסקת את הלב. גיורא, בנם של מרים ואברהם בלטר המקסימים משכונת דורה, נהרג בתאונת אופנוע בעת בילוי משפחתי בתאילנד".

היא הוסיפה: "איזה עולם אכזר. דווקא גיורא ודווקא למשפחה המהממת הזו, שכל חייה תמיד עשו רק טוב לכולם. מרים ואברהם הורים גאים שתמיד סיפרו בגאווה על גיורא ז"ל, היו גאים בכל צעד שלו, במשפחה שהקים ובקריירה המוצלחת שלו – והבוקר שמענו שהוא נהרג. לא נתפס! אין מילים שיוכלו לנחם על האבדה הגדולה. כולנו עם הוריו, והלוואי והם יצליחו להיות מעט חזקים. כולנו מחבקים ואוהבים ומשתתפים בצערכם. יהי זכרו ברוך".

ממשרד החוץ נמסר: "המקרה מוכר. הבחור היה בחופשה משפחתית ונהרג בתאונת אופנוע, לאחר שהועבר לבית חולים במצב אנוש, ושם נפטר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר