"שקרים משוללי כל יסוד": במוסד תקפו את טלי גוטליב על כך שהפיצה קונספירציה על טבח שבעה באוקטובר

חברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד טענה שראש המוסד נפגש עם מובילת המחאה שקמה ברסלר לאחר שבעלה שוחח עם יחיא סינוואר • במוסד הגיבו: "מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד" • שקמה ברסלר: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל"

ח"כ טלי גוטליב. צילום: גדעון מרקוביץ'

ח"כ טלי גוטליב פרסמה היום טענות קשות נגד מנהיגת המחאה שקמה ברסלר: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה״ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר מספר ימים לפני התופת", כתבה, "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!". 

ממשרד רה"מ נמסר בשם המוסד: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד". 

לאחר פרסום תגובת המוסד, הגיבה ח"כ גוטליב: "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח״כ ואהיה מחויבת תמיד לעם ולאמת!".

שקמה ברסלר הגיבה אף היא לדבריה של ח"ג גוטליב: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק". 

 
 
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר