האו"ם קרא להפסקת אש מיידית; ארדן: "מסייעים לארגון טרור לשרוד"

שגריר ישראל לאו"ם מתח ביקורת חריפה על קריאת העצרת הכללית להפסקת אש מיידית • "למה אתם מגינים על מחבלים, שעורפים ראשים וחוטפים תינוקות?" • עוד אמר השגריר: "האו"ם, שהוקם לאחר השואה, איבד לחלוטין את הרלוונטיות שלו" • ההצעה להפסקת אש עברה ברוב של 120 מדינות תומכות, 14 מתנגדות ו-45 נמנעות

העצרת הכללית של האו"ם. צילום: אי.פי.איי.

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, מתח הלילה (שבת) ביקורת חריפה על קריאת העצרת הכללית להפסקת אש מיידית ואמר כי ""היום הזה יירשם בהיסטוריה לדיראון עולם כיום שבו האו"ם, שהוקם לאחר השואה, איבד לחלוטין את הלגיטימיות ואת הרלוונטיות שלו".

השגריר ארדן: "ישראל לא תעצור את הלחימה עד להשמדת תשתיות החמאס והחזרת החטופים" // 27 א

ארדן התייחס להחלטה שעברה בעצרת האו"ם, הקוראת להגיע להפסקת אש, ואמר כי "ישראל לא תעצור את הלחימה עד להשמדת תשתיות החמאס והחזרת החטופים".

"ישראל מתכוונת לפעול לחיסול החמאס"

לדבריו, "היום הזה יירשם בהיסטוריה לדיראון עולם כיום שבו האו"ם, שהוקם לאחר השואה, איבד לחלוטין את הלגיטימיות ואת הרלוונטיות שלו. היום הובהר שרוב מדינות העולם לא רוצות למנוע זוועות וטבח, אלא מעודדות ומסייעות לארגון טרור לשרוד".

הוא הוסיף: "איך אתם לא מתביישים לתמוך בהצעה שאפילו לא מזכירה את המילה חמאס?! כאילו שהמלחמה הזו התחילה מאליה. למה אתם מגינים על מחבלים, שעורפים ראשים וחוטפים תינוקות?!"

ההצבעה באו"ם להפסקת האש, צילום: ללא קרדיט

נזכיר כי העצרת הכללית של האו"ם קראה אתמול להפוגה הומניטרית בין ישראל וחמאס. ההצעה עברה ברוב של 120 מדינות תומכות, 14 מתנגדות ו-45 נמנעות.

שר החוץ אלי כהן הגיב על ההצעה של האו"ם בחשבון הטוויטר שלו וצייץ כי בישראל "דוחים על הסף את הקריאה הבזויה של האו"ם להפסקת אש. ישראל מתכוונת לפעול לחיסול החמאס בדיוק כפי שהעולם פעל מול הנאצים ומול דאעש".

בנוסף, עצרת האו"ם דחתה את הצעת קנדה להוסיף גינוי למתקפת הטרור של חמאס להצעת ההחלטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר