סמ"ר דויד ששון. צילום: דו"צ

"הילד הכי יפה": סמ"ר דויד ששון מיחידת עוקץ, נפל בקרב בדרום הרצועה

ששון, תושב היישוב גנות הדר שבשרון, נהרג בתקרית בה נפצעו קשה חמישה לוחמים נוספים מעוקץ ומחטיבת הקומנדו • בן דודו ספד לו: "הוא עדיין לא סיים מסלול ולא סתם הכניסו אותו לעזה עם יחידה מובחרת"

מנחמים רבים הגיעו לבית משפחת ששון בישוב גנות הדר שבשרון, עם היוודע דבר נפילתו של סמל ראשון דויד ששון בקרב בעזה.

ששון היה לוחם ביחידת עוקץ בחטיבת המרום. הוא היה הבכור במשפחה והותיר אחריו הורים ושתי אחיות. ששון יובא למנוחות מחר (חמישי) בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה.

גל ששון, בן דוד של דויד, סיפר: "דויד אהב מאוד את הים. אהב מאוד את החברים ואת המשפחה שלו. הוא היה אדם כל כך חכם וכל כך רגיש. הוא היה מאוד כשרוני והילד הכי יפה. הוא עשה הכל כדי להגיע כמה שיותר גבוה בשירות הצבאי".

"עשה שנה של מכינה כדי להתגייס ליחידה הכי קרבית, כדי לתרום. במהלך המסלול הוא היה חייל מצטיין. הוא עדיין לא סיים מסלול ולא סתם הכניסו אותו לעזה עם יחידה מובחרת. הוא דיבר איתי לפני יומים, לפני שהוא נכנס לעזה. קשקשנו קצת ולצערי היום הוא נהרג".

בין המנחמים היה ראש מועצת לב השרון, אלי אטון. ראש המועצה אמר לאחר שיצא מבית המשפחה: "מועצה אזורית לב השרון קיבלה היום מכה קשה עם ההודעה על נפילתו של דויד ששון. אנחנו כואבים כולם ומחזקים את המשפחה. זה כבר החלל השני שאיבדנו במועצה ויש לנו גם פצועים, כמו לכל עם ישראל. כולנו המומים, כואבים, דואבים ועומדים לצד המשפחה בשעה הקשה שלה. המועצה תסייע למשפחה בכל מה שיידרש. דויד הוא הבכור במשפחה. הוא עשה מכינה קדם צבאית ונאבק להגיע ליחידת עוקץ. כל הקהילה המומה וכואבת. נחזק את המשפחה ונתמוך בה כלל שנדרש".

מהמועצה נמסר: "מועצה אזורית לב השרון אבלה ומרכינה ראש על נפילתו בקרב של סמ״ר דויד ששון ז"ל, אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל. דויד , בן 21 בנופלו, תושב גנות הדר. שירת כלוחם ביחידת עוקץ חטיבת המרום נפל בקרב בדרום רצועת עזה. דוד התחנך בלב השרון, למד בבית הספר היסודי לב הפרדס, חטיבת הביניים ותיכון דרור, והיה בוגר תנועת הנוער 'התנועה החדשה'. מועצה אזורית לב השרון ותושביה כואבים את כאב המשפחה, מלווים אותה ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא. יהי זכרו ברוך".

בקרב בו נפל סמ"ר ששון נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים מחטיבת הקומנדו ושני לוחמים מיחידת עוקץ וכן שבעה לוחמים נוספים נפצעו באורחים שונים. בקרב נוסף, לוחם בחטיבת הקומנדו נפצע באורח קשה בדרום רצועת עזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו