הניצול הציני של חמאס: חגורות נפץ מותאמות לילדים אותרו סמוך לבתי ספר

מאות מטרות הותקפו ביממה האחרונה בשטח הרצועה על ידי כוחות חיל האוויר, האוגדות המתמרנות ולוחמי זרוע הים • כמו כן, במתחם אמצעי לחימה שנמצא בבניין אזרחי שממוקם בסמוך לבתי ספר, מסגד ומרפאה, אותרו בין היתר עשרות פצמ"רים, מאות רימונים וכן מסמכי מודיעין של ארגון הטרור • עוד בוצעה פשיטה על מפקדה צבאית בחאן יונס, בה אותרו אמצעי לחימה רבים

אמצעי הלחימה שאיתרו צק"ח 261 (בה"ד 1) בצפון רצועת עזה . צילום: דובר צה"ל

צה"ל פרסם היום (ראשון) כי במהלך היממה האחרונה תקפו הכוחות כ-200 מטרות בשטח רצועת עזה. "הלוחמים ממשיכים לנהל קרבות עזים עם מחבלים, להשמיד תשתיות טרור ולאתר אמצעי לחימה רבים", נמסר.

תיעוד מפעילות כוחות צה"ל ברצועה // דובר צה"ל

בהודעה פורט על מספר תקריות ברצועה. בפעילות בצפון רצועת עזה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי יפתח (11) זיהו מספר מחבלים יוצאים ממבנה צבאי של חמאס, שבו מוקמו אמצעי תצפית. הכוחות הכווינו כלי טיס ומסוק קרב של חיל האוויר שתקף את המבנה ואת עשרות המחבלים, שחוסלו.

סמוך לבתי ספר, מסגד ומרפאה

בנוסף, צוות הקרב החטיבתי 261 (בה"ד 1) איתרו בבניין בו שהו אזרחים בצפון רצועת עזה, מתחם אמצעי לחימה השייך לחמאס. המתחם ממוקם סמוך לבתי ספר, מסגד ומרפאה ובו נמצאו חגורות נפץ המותאמות לילדים, עשרות פצמ"רים, מאות רימונים ומסמכי מודיעין של הארגון.

אמל"ח בעזה, צילום: דובר צה"ל

במהלך פעילות של צוות קרב חטיבתי 460 במרחב ג'באליה, הכווינו הכוחות על הקרקע כלי טיס של חיל האוויר, ובשילוב ירי ארטילרי שביצעו לוחמי החטיבה, חוסלו שבעה מחבלים והושמדו ארבעה אמצעי תצפית של ארגון הטרור חמאס שפורסו במרחב.

בנוסף, וכחלק מפשיטה על מפקדה צבאית שביצעו כוחות מצוות קרב חטיבתי 900 בעיר חאן יונס, איתרו הלוחמים אמל"ח רב, יחד עם עשרות רימונים וחומרי נפץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר