רצח מזעזע בטייבה: גבר דקר למוות את אשתו וילדיו// שמואל בוכריס

רצח מזעזע בטייבה: גבר דקר למוות את אשתו וילדיו, בני שנתיים וחצי שנה

בראאה מסרואה ושני בניה אמיר ואדם נרצחו בדקירות על ידי בעלה ואבי הילדים, שנעצר • פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר. ראינו אישה, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות. הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה"

זוועה בטייבה: גבר רצח את אשתו בשנות ה-20 לחייה ואת שני בניהם בני השנתיים וחצי שנה. שוטרי תחנת טייבה הוזעקו לזירה בסביבות השעה 2 וחצי לפנות בוקר ועצרו את האב החשוד במעשה.

על פי החשד הגבר רצח את אשתו בזמן שהייתה במטבח הבית ואת שני בניו בדקירות סכין בזמן שישנו במיטתם. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לבית כדי לאסוף ממצאים פורנזיים. 

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה מנצור, אמר כי המשפחה לא מוכרת למשטרה ולרווחה. לדבריו, "מדובר במשפחה מכובדת. המשפחה לא מוכרת לרשויות הרווחה. מבחינת הרשות לא הייתה שום נורה אדומה. התמונה עדיין לא ברורה".

האם, בראאה מסארוה שנרצחה בטייבה, צילום: ללא
זירת הרצח בטייבה הלילה, צילום: מד"א
שני הבנים שנרצחו בטייבה על ידי אב המשפחה,

פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר. ראינו אישה, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם. הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הגיע לזירה וביצע בה הערכת מצב מיוחדת. כהן הטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון. במסגרת הערכת המצב, סקרו בפניו קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה, וכאמור בהתאם למורכבות התיק, הנחה מפקד המחוז כי החקירה תנוהל ביל"פ שרון, בסיוע מערכי החקירות המחוזיים.

יש לציין, כי עם הקורבנות מהלילה החולף, מניין הנרצחים בחברה הערבית מגיע ל-64 מתחילת השנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו