צעד חריג: ביהמ"ש פרסם היכן עבד נאשם בעבירות מין - אך לא את שמו

איש חינוך מיהוד הואשם בגין ריבוי עבירות מין באחייניותיו במשך שנים רבות • פרסום מקום עבודתו נועד כדי לנסות ולהגיע למתלוננות ועדויות נוספות

לא פרסם את שמו של הנאשם // צילום אילוסטרציה: Getty Images

בצעד חריג בית המשפט אישר לפרסם את מקומות עבודתו של נאשם מיהוד, איש חינוך, שהואשם בגין ריבוי עבירות מין באחייניותיו במשך שנים רבות, בית המשפט, אישר זאת, מבלי לפרסם את שמו כדי לנסות ולהגיע למתלוננות ועדויות נוספות.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן מפרקליטות מחוז מרכז, עלה כי בין השנים 2006-2019 פגע הנאשם בשלוש מאחייניותיו (הנאשם נשוי לדודתן) וכן בבת של חבריו, בעת שהיו ילדות, החל מגיל 7. לגבי אחת מאחייניותיו הנאשם הוסיף ופגע בה מינית עד שהייתה כבת 18.

בית משפט, אילוסטרציה, צילום: אורן בן חקון

הפגיעות המיניות שביצע הנאשם כללו מגע בחזה, בירכן ובשפתיים של הקטינות, תוך שהוא משלב מגע הנראה תמים ומסלים אותו לכדי פגיעה מינית, כשהוא יושב בקרב בני משפחתו ומשפחתן של הקטינות. באחת הסיטואציות נגע הנאשם באיבר מינו תוך כדי הפגיעה, ובאירוע נוסף פגע הנאשם בקטינה כשהשניים נכחו ברכב לבד, ותוך כדי שהוא באופן מתוכנן דואג שבנו שהיה איתו באותו זמן ברכב, ירד ממנו.

מקומות העבודה של הנאשם היו כמחנך כיתות ז' ו-ח' בישיבת בר אילן למדעים ולאומניות בשנים 2013- 2019, בחודש יולי 2017 ובחודש יולי 2019, עבד ב"חוויה באנגליה", במחנות קיץ באנגליה, הוא גם היה מורה בגימנסיה ריאלית – חטיבת ראשונים בראשון לציון מחודש נובמבר 2019 ועד חודש אוגוסט 2022.

בשנת 2019 היה מורה לתנ"ך ולאנגלית בכיתות ז' ו-ט', בשנת 2020 היה מחנך כיתה ח', ובשנת 2021 היה מחנך כיתה ט'. מחודש אוגוסט 2022 ועד מעצרו הועסק המשיב בסניף גן העיר בתל אביב של בנק המזרחי.

כתב האישום מייחס לנאשם ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בת משפחה מתחת לגיל 16 ובהעדר הסכמה, מעשה מגונה וריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 בהעדר הסכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר