למכור את הרכב מבלי לצאת מהבית: הכירו את קאר אקספרס

לבזבז את הזמן בנסיעות ממקום למקום, לענות לשאלות של קונים ומתעניינים, לפרסם מודעה ולזכור להקפיץ אותה כל כמה שעות, לבזבז זמן על טלפונים ועוד. כל זה נשמע מוכר?

freepik

בשיתוף carxpress

למכור או לקנות רכב מבלי לקום מהספה!
סוכנות הרכב קאר אקספרס מפעילה סוחרי רכב מורשים באישור משרד התחבורה, ומגיעה עד לבית הלקוח בכל חלקי הארץ. בקאר אקספרס קונים רכבים יד שנייה, מוכרים רכבים משומשים ומציעים שירותי טרייד אין. כל מה שנותר לעשות זה לקבוע פגישה עם נציג שיגיע עד אליכם הביתה וייתן לכם הצעה במקום. קיבלתם את ההצעה? מזל טוב! העברת הבעלות תתבצע במיידי (ועל חשבונם).


הרכב שלך בידיים טובות

ענף הרכב בישראל עלול להיות מורכב ומבלבל, כך שכל קנייה או מכירה של רכב יד שנייה עשויים להפוך לטרחה, במיוחד אם לא מכירים את התחום. השירותים שקאר אקספרס מציעים נולדו בדיוק מהצורך הזה – לספק חוויה פשוטה, קלה ונוחה יותר בכל הקשור לתהליך קנייה ומכירה של רכב.
״אנחנו מאמינים שלכל לקוח ולקוחה מגיעה חוויה מקצועית ברכישה ומכירה של רכב יד שנייה. אם אתם לא מעוניינים או יכולים להתעסק במכירה או הקנייה מכל סיבה שהיא, השירות שלנו בדיוק בשבילכם.״
למעשה, כל התהליך הופך להרבה יותר פשוט כאשר יש מי שמגיע עד אליכם הביתה לביצוע העסקה – כך שמבלי לצאת מהבית תוכלו לקבל מענה לצרכים והדרישות שלכם, ולהנות מחוויה חדשנית ונטולת טרחה.

השירותים של קאר אקספרס

שירות קניית רכבים, מכירת רכבים, טרייד אין וקניית רכבים ללא טסט, אלו הם שירותי הליבה של סוכנות הרכב אשר תספק לכם כל אחד מהשירותים הללו מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

קניית רכב יד שנייה

בלי התעסקות מיותרת, טרחה או בזבוז זמן – בקאר אקספרס קונים רכבים משומשים המיועדים לנסיעה, והופכים את התהליך ליותר פשוט משניתן לדמיין.

השירות נותן מענה ללקוחות המעוניינים למכור את הרכב בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במכירה, או לחלופין ללקוחות שניסו למכור את הרכב באופן עצמאי אך ללא הצלחה מסיבות כאלו ואחרות (חוסר זמינות, חוסר ידע או יכולת לענות על שאלות המתעניינים, הכנה לקויה של הרכב לפני המכירה ועוד).

מכירת רכב יד שנייה

בסוכנות קאר אקספרס תוכלו למצוא רכבים מכל סוג, דגם ושנת ייצור. כל הרכבים עוברים בדיקות מקיפות, הכוללות בדיקת היסטוריית הרכב, תאונות וליקויים.

בקאר אקספרס עורכים את כל התיקונים ההכרחיים, בודקים את כל המסמכים ואפילו דואגים לניקיון וצחצוח של הרכב לפני העסקה, כל זאת כל מנת שהרכב יגיע אליכם במצב הטוב ביותר.

עסקת טרייד אין

עסקת טרייד אין לרכב היא אולי המורכבת ביותר מבין העסקאות בתחום, משום שעליכם הן לקנות והן למכור רכב בעת ובעונה אחת. לרוב מתבצעת החלפה בין רכב ישן לבין רכב משנת ייצור מתקדמת יותר. השירות מתאים לאנשים שלא יכולים או לא מעוניינים להיות ללא רכב מספר ימים (בין העסקאות), וכן למי שלא רוצה להתעסק במכירת הרכב הישן, תהליך שעשוי להיות מתיש לעיתים.

סוכנות הרכב קאר אקספרס מאפשרת לכם לשדרג את הרכב באפס מאמץ ולהשתדרג ברכב חדש יותר מבלי לצאת מהבית. מה עליכם לעשות? לתאם פגישה, להמתין לסוחר רכב מורשה שיגיע עד לפתח ביתכם, לקבל הצעת מחיר ולסגור עסקה.

קניית רכב ללא טסט

אחד השירות הפופולריים שמציעים בקאר אקספרס, הוא שירות קניית רכב ללא טסט. השירות ניתן בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום, ורלוונטי לכל הדגמים וסוגי הרכבים. במילים אחרות, אם בבעלותכם רכב ללא טסט שאתם רוצים למכור ולא יודעים מאיפה להתחיל, יש מי שמעוניין בקניית הרכב שלכם.

בין אם החלטתם לא לחדש את הטסט לרכב כי הוא ישן, בין אם אתם מאמינים שהרכב לא יעבור טסט או שניסיתם למכור את הרכב ללא הצלחה – בקאר אקספרס רוכשים את הרכב ממש כמו שהוא, מבלי שתצטרכו להתעסק בזה. השירות מתאים לאנשים המעוניינים להינות מחוויה נעימה, במינימום התעסקות ומקסימום רווח.

הדרך הקלה למכור ולקנות רכבים ב 2022

היום כבר לא צריך לשבור את הראש במכירת או קניית רכב יש מי שמגיע עד אליכם הביתה לביצוע העסקה באופן מיידי. סוכנות הרכב קאר אקספרס מציעה שירות מהיר ומקצועי עד הבית. קליק אחד וסוחר רכב מורשה כבר בדרך אליכם, כדי לבצע בדיקת רכב ללא עלות, לתת הצעת מחיר הוגנת ומסודרת ולבצע עבורכם את העסקה כולל העברת הבעלות.

בשיתוף carxpress

כדאי להכיר