כל סודות הקיקבוקס במקום אחד – נתי קריאף עוזר לכם לחטב את הגוף באמצעות השיטה המנצחת

המון מתאמנים מנסים לסגל לעצמם שיטת אימון כזו או אחרת אבל רובם מתקשים להתמיד ולהגיע לתוצאות המיוחלות!

תמונה: "נתי קריאף באימון קיקבוקסינג" יח"ץ

בשיתוף נתי קריאף

נשמע לכם מוכר? האם עשיתם כמעט את הכול בשביל להשיג גוף חטוב, אימון בריא ויכולת ההתמדה שלכם לא צלחה?

הכירו את נתי קריאף, מאמן כושר אישי מוסמך ובמאמר שלפניכם יאיר כמה נקודות אור על אודות הקיק בוקס ואיך הפך בין לילה מאמצעי לחימה לאימון שרבים וטובים מתמידים ומשיגים אתו תוצאות שיא!

מזה קיק בוקס ומה מקור השיטה?

אם פעם נהוג היה לומר כי קיקבוקס היא שיטת לחימה ידועה בכל רחבי העולם שהרי היום אפשר לומר  כי “בעיטות ואגרופים” שדרגו עצמם לשיטת אימון כושר פופולארי שיודע להשיג את מיטב התוצאות תוך זמן קצר בלבד!

“אחת הטעויות של מתאמנים זה לחשוב שהכול מסתכם בהליכות ומאימון שכזה הם יראו תוצאות”. “זו טעות” ממשיך ומציין נתי, אומנם זה נכון ובריא לצעוד, עם כי זה לא מספיק!

מה כדאי לעשות?

להוציא את הגוף מנקודות הנוחות ולאפשר לו אתגר וסוגי אימונים מאתגרים, לעיתים גם בדפקים שונים ומגוונים כמו אימון קיק בוקס הנחשב אימון עצים שמכיר את כל סוגי הדפקים, מצריך התאוששות ארוכה יותר והתוצאה? שריפת אנרגיה והרבה גם במנוחה!

קיק בוקס – האם זה מתאים לכל אחד?

“כמו כל אימון, הייתי ממליץ לפני הכול לבדוק התאמה ויכולות” ממשיך ומציין נתי. זה חשוב להבין מטרות ויכולות כך שאם אין כושר גופני מספק מתאימים את דרגת הקושי של האימון ולאט לאט בהדרגה מעלים את הקצב והדופק בהתאם ליכולות המתאמן.

האם קיק בוקס מתאים רק לאנשים שרוצים לרזות? זהו שלא! אימון קיקבוקס אישי מביא לא מעט יתרונות שחשוב להכיר והם לא רק קשורים באימון מחטב אלא גם בחיזוק שרירים, שיפור שרירי ליבה, יציבה, גמישות לרבות שיפור רמות הריכוז של המתאמן.

הנה דרך מושלמת שמלבד היתרון הפיזיולוגי מאפשרת טיפול גם בנפש- הכול בזכות אימון המאפשר פריקת אנרגיה, עומסים וסטרס הנחשב לגורם הסיכון הגבוה ביותר לתמותה!

מתלבטים בין אימון קבוצתי לאישי? האם זו הפעם הראשונה בה אתם פוגשים את נפלאות הקיק בוקס? בשלב הזה חשוב לציין כי יש אנשים שמתאימים לאימון בקבוצה ויש שיעדיפו את האימון הפרטני והאישי אשר ילמד אותם צעד אחר צעד כיצד לגבש צורת אימון, כיצד להשתמש בגופם והכי חשוב להרגיש נוח ובטוח להזיע בלי שאף אחד צופה בהם.

כמו כן, כאשר אתם בוחרים מאמן אישי אתם זוכים בתיקון חוזר ונשנה של תנועות האימון ומקבלים רק את התרגילים שאתם יכולים לבצע, לדייק ואף להתמיד איתם לטווח הארוך!

שני אימונים באימון אחד! מה משלב בתוכו אימון קיקבוס?

כפי שהבנתם, מעבר ליכולתו לשרוף לא מעט קלוריות, מאפשר אימון קיקבוס עבודת לב סבולת ריאה (אירובי) לצד אימונים המשפרים כוח – הכול בזכות הפעלת לא מעט שרירים ומפרקים שמובילים בסופו של דבר להישגיות באימון, בתוצאות ובגוף שנראה ומרגיש בריא יותר מאי פעם.

בסיכום דבר, אימון קיקבוקס פרטני לצד מאמן אישי יחזק את גופכם, ישפר את סבולת לב הריאה, יחזק את שרירי הבטן והליבה ואם זה לא מספיק, ישאיר את המתח וקשיי היום מאחור ובסופו של דבר יאפשר לכם להמשיך את הערב או את היום כאשר אתם חיוניים יותר מתמיד עבור יקיריכם, עבור הסובבים אתכם ובעיקר עבור עצמכם!

בשיתוף נתי קריאף

כדאי להכיר