דשא סינטטי – כך תחסכו אלפי שקלים

עומדים להתקין דשא סינטטי בגינה? אם יש לכם כישורים טכניים בסיסיים, כתבה זו עשויה לחסוך לכם כסף רב ולהעניק לכם תחושת סיפוק שלא הכרתם.

צילום שירת העשבים

בשיתוף שירת העשבים

בשנים האחרונות, הדשא הסינטטי זוכה לביקושים רבים בקרב בעלי גינות ולא במקרה.

הדשא הסינטטי, בניגוד לדשא הטבעי, אינו מנפח את חשבון המים ואינו זקוק לתשתית השקיה או לגנן שיכסח וידשן אותו. כך, אתכם חוסכים אלפי שקלים בשנה, בלי לוותר על המראה הירוק שמחמיא לכל גינה.

בשוק ניתן למצוא מגוון סוגי דשא סינטטי במחירים שונים. לכן, אם אתם מעוניינים בדשא סינטטי שישרת אתכם שנים ארוכות וילווה ב-5 שנות אחריות נגד דהייה והתפוררות, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר: דשא סינטטי מבית שירת העשבים. דשא שעשוי סיבי פלסטיק בצפיפות גבוהה של 14,000 עד 25,000 תפרים למטר מרובע – צפיפות שתספק לכם תחושה נעימה וטבעית כאשר אתם וילדיכם תצעדו על הדשא יחפים.

בחרתם דשא סינטטי? המשיכו לקרוא לפני שאתם מזמינים התקנה…

“עלות הרכישה וההתקנה של דשא סינטטי בגינה בשטח של 100 מ”ר ע”י בעלי מקצוע עלולה להגיע לכ-15,000 ₪” אומר נחמן סופרין מנכ”ל שירת העשבים – מהחברות המובילות בישראל בשיווק דשא סינטטי איכותי. “עם זאת, מדובר במשימה שכל גבר ואשה מסוגלים לבצע בעצמם וכך לחסוך כ-50% מעלות הפרויקט כולו. כלומר, מדובר בחיסכון פוטנציאלי של אלפי שקלים!”.

התקנת דשא סינטטי – מהיום תעשו זאת בעצמכם

אם אתם שוקלים להעניק לגינתכם מראה ירוק ורענן עם דשא סינטטי ויש לכם כישורים טכניים בסיסיים, מומלץ להקצות תקציב גבוה יותר לטובת דשא סינטטי איכותי יותר שישרת אתכם שנים רבות ואת ההתקנה לבצע בעצמכם. “לאורך שנות פעילותנו” מגלה נחמן, “גילינו שלקוחות אשר בחרו להתקין את הדשא הסינטטי בגינתם במו-ידיהם, לא רק נהנו מחסכון כספי ניכר, אלא גם הרגישו גאווה גדולה יותר וחיבור טוב יותר לגינה, אותה שידרגו בעצמם”.

שירת העשבים איתכם מהתכנון ועד המחמאות

כאשר אתם קונים דשא סינטטי במחירי יבואן מהקולקציה האיכותית של שירת העשבים אתם נהנים מהדרכה אישית להתקנה עצמית של הדשא הסינטטי.

צוות המומחים של שירת העשבים יסייע לכם בחישוב הכמויות וביצירת סקיצות להתקנה אופטימלית של יריעות הדשא באופן שיחסוך לכם חומר. בנוסף, תקבלו הנחיות מקצועיות כיצד לבצע חיתוכים והדבקות, איך להניח מצע סומסום להידוק הדשא ולקליטת מי גשם, כיצד לפרוס יריעת פלריג נגד עשבים, איך להשאיר מקום לעצים ועמודים ובאיזה כלים ומכשירים עליהם להצטייד.

בנוסף, שירת העשבים תעמיד לרשותכם שירות תמיכה טלפוני, מדריכים להתקנה עצמית פשוטה וקלה ובהתקנות מורכבות במיוחד, החברה תעמיד לרשותכם צוות מקצועי, במחירים נוחים.

להגיע אלינו ולקבלת חוברת טיפים לתכנון הגינה שלכם לחצו כאן

בשיתוף שירת העשבים

כדאי להכיר