ביי ביי קפיצים? הכירו את הדור החדש של המזרנים!

מזרן השינה שלנו הוא אחד מהחברים הטובים ביותר שלנו. כשליש מחיינו אנחנו מבלים לצידו, או מעליו, אם נדייק. זהו המרכיב המרכזי בחדר השינה, ובעל יכולת השפעה על איכות החיים שלנו ועל סדר היום כולו. כמין שרשרת גורמים, מזרן טוב מעניק לנו שינה טובה ורגועה.

באדיבות "גטה"

בשיתוף גטה

שינה רגועה וטובה מעניקה לנו יותר כוח ליום הבא, ואלו בתורם מאפשרים לנו איכות חיים טובה יותר.

המזרן נמצא איתנו מאז שחר ההיסטוריה המתועדת. באותן שנים תרבויות שונות פיתחו לעצמן מזרנים שונים ששונים בהרבה ממה שאנחנו מכירים כיום. כך, במהלך אלפי שנים התפתחו המזרנים בצורה איטית, עד למהפכה התעשייתית במאה ה-20. בתקופה הזו החלו לייצר מזרנים חדשניים הדומים יותר למזרנים שנמצאים בחדרי השינה שלנו. בשנות ה-70 של המאה הקודמת נעשו פריצות הדרך המשמעותיות בתחום, שהביאו אל העולם שלל מזרנים מתקדמים.

במהלך אותן שנים  יוצרו מזרנים שונים בשלל טכנולוגיות ורמות איכות. אז, הכרנו בעיקר את מזרני הקפיצים או מזרני הספוג, אך אט אט עולם המזרנים עבר מהפכה של ממש. אם בעבר היו אלו בני האדם שהיו צריכים להתאים את עצמם למזרן, כיום אלו המזרנים שיכולים להתאים את עצמם אלינו. כך, כל אחת ואחד יכולים לבחור במזרן המתאים בדיוק להם, בלי הצורך להתפשר.

אחד מהמזרנים החדשניים הללו, שיודע להתאים את עצמו למשתמש הוא מזרן הלטקס. זהו מזרן המיוצר מחומר טבעי ומשובח שמופק מעץ הגומי באמצעות חריצה בגזע. הלטקס הוא חומר גמיש, אנטיספטי ואנטי-בקטריאלי, מה שמאפשר לו התאמה מושלמת לסובלים מאלרגיות, בין היתר. בעבר השתמשו בו בעיקר עבור ייצור כפפות חד פעמיות, בלונים, כלים סניטריים ועוד, אך כיום הוא נחשב כחומר אידיאלי גם עבור ייצור מזרנים.

לא עוד קפיצים?

אם עד היום הכרתם בעיקר את מזרני הקפיצים, הגיע הזמן שתאמרו להם שלום ותכירו את הדור הבא של המזרנים, המומלץ בידי אנשי מקצוע רבים מתחום הבריאות – מזרני הלטקס. זהו חומר המאופיין בתכונות פיזיקליות של גמישות וצמיגות, מה שמאפשר ייצור מזרנים בעלי דרגות קושי בינוניות ומעלה. דרגות קושי אלו שומרות על תמיכה בגוף ובגב, ובמקביל מספקים תחושה רכה ונעימה. בניגוד לחומרים הגורמים לחימום יתר של המזרן בזמן השינה, הלטקס כולל חורים המאפשרים גמישות ואוורור פנימי של המזרן.

היתרונות של מזרני לטקס הם רבים. מזרני לטקס מסייעים לפתרון בעיות וכאבי גב, כוללים תכונת נידוף זיעה, ומתאימים גם למיטות מתכווננות. מזרן מהסוג הזה יספק לגוף שלכם תמיכה מושלמת לאורך שנים, לאורך כל עמוד השדרה, הגב, הצוואר, הכתפיים והברכיים מבלי לאבד מהגמישות ומרמת התמיכה האחידה. המזרן כולל ההגנה מפני פטריות וחיידקים, מה שהופך אותו למזרן היפואלרגני ודוחה קרדית האבק, והכי חשוב – ידידותי לסביבה ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

אם כל זה לא מספיק, הלטקס מונע התפתחות של בעיות רפואיות הנוצרות בשל שינה על מזרן שלא מספק תמיכה מותאמת לגוף, הוא גם יודע לווסת את הטמפרטורה בהתאם לעונות השנה, והוא נחשב לחומר גלם ידידותי לסביבה בעל טביעת פחמן מצומצמת על כדור הארץ שכה חשוב עבור כולנו.

מומחים מתחום הבריאות אומרים כי השילוב הנכון בין דרגת קושי גבוהה לבין נוחות ויכולת התאמה לגוף המשתמש, הם מה שהופכים את מזרני הלטקס למיוחדים כל-כך. ההתאמה לגוף האדם נוצרת באמצעות קבלת הלחץ שמפעיל עליהם הגוף, ומקבעים את הצורה שהתקבלה, במטרה להכיל ולתמוך בגוף. גם מנכ”ל גטה ישראל, מר דרור יורקוביץ, מספר על מזרני הלטקס מתוך החוויה האישית שלו: “מזרן הדגל שלנו, TOGETHA 100, מיוצר מ-7 שכבות שונות של לטקס 100% טבעי, כשבשכבות העליונות הוא כולל משי טהור מיפן, כותנה אורגנית וצמר צרפתי. הוא נוח מאוד, רך במיוחד, ויחד עם זאת מעניק תמיכה רבה לכל הגוף”.

כיצד לטקס קשור לאיכות השינה?

איכות השינה שלנו נקבעת בגלל מספר גורמים עיקריים כמו תנוחת השינה, השפעות סביבתיות כמו רעש ואור, וכמובן מהמזרן. לאחרון תפקיד מרכזי בתמיכה בצוואר שלנו, בגב ובעמוד השדרה. מזרני לטקס הם הפתרון הטוב ביותר לתמיכה טובה בגב, בעיקר בגלל שהם לא מפעילים לחץ מיותר על עמוד השדרה והאגן, ומעניקים תמיכה ונוחות מקסימלית המאפשרים שינה בריאה יותר.

באתר של גטה, אחת מיצרניות המזרנים המובילות בעולם, ניתן למצוא מגוון מזרני לטקס המתאימים בדיוק לצרכים האישיים שלכם ומאפשרים שיפור משמעותי באיכות השינה והחיים שלכם.

יורקביץ  דרור מנכ”ל גטה – “בעוד 5-10 כולם יעדיפו לישון על לטקס”

אם לא הספקתם להכיר, זה הזמן. גטה היא אחד ממותגי המזרנים הבינלאומיים המובילים בעולם, שמזרניה נחשבים לאיכותיים ולפופולריים עד מאוד ב-28 מדינות שונות. החברה נוסדה בשנת 1969, ועסקה בעיקר בייצור כריות מחומר הלטקס. לאור הביקוש, התרחבה החברה עם השנים לעבר ייצור מזרנים איכותיים במיוחד, העשויים גם הם 100% לטקס טבעי בעלי גימור גבוה ומוקפד. לאחרונה פתחה החברה סניף בישראל, ומאפשרת לישראלים להנות מכל הטוב שקיים במזרני לטקס איכותיים.

כמותג שינה מוביל, וכחברה בעלת ניסיון של יותר מחמישה עשורים, מתגאה גטה בקו מוצרי שינה העשוי כולו מחומרים טבעיים בלבד. בניגוד לחברות העושות שימוש בלטקס סינתטי או מעורב בפולימרים וכימיקלים, גטה מתחייבת ל-100% לטקס טבעי, משובח ואיכותי החל משלב חליבת הלטקס מהעץ ועד לתוצר המושלם.

לצד ההתחייבות לחומרי גלם איכותיים וטבעיים, מובילה גטה גם חדשנות טכנולוגית מתקדמת מאוד בתחום המזרנים. במהלך השנים הציגה טכנולוגיות כמו ASP, המאפשרת הגנה אנטי סטטית ותורמת לשינה עמוקה יותר, טכנולוגית NANO Silver המאפשרת הגנה מפני חיידקים ופטריות במשך כל היממה, וטכנולוגיית Biocare המאפשרת הגנה מפני שדה אלקטרו-מגנטי ויוצרת סביבת שינה בריאה יותר.

כחברה ששמה את לקוחותיה במקום הראשון, האחריות שמספקת גטה למוצריה היא מהטובות שתפגשו. לאחר שרכשתם את המזרן, תוכלו ליהנות מ-100 לילות של ניסיון על המזרן. לא נהניתם? נציג של גטה יגיע לביתם ויאסוף את המזרן בחזרה, כולל החזר כספי מלא.

באדיבות “גטה”

מוזמנים לאולם התצוגה של גטה בראשון לציון

לאחר ההצלחה העולמית, וזכייה בתואר מותג השנה שש שנים ברציפות, גטה מכוונת גבוה היישר לליבו של הלקוח הישראלי, במטרה להפוך למותג המזרנים המוביל גם בישראל. כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, הקימה החברה חנות דגל ואולם תצוגה הממוקמים ברחוב אצ”ל 2 בראשון לציון. לצד החנות הפיזית, תוכלו לרכוש את מזרני החברה גם מאתר האינטרנט הרשמי שלה.

לדברי מר דרור יורקביץ, מנכ”ל החברה, גטה מתכננת התרחבות לרשת גדולה ולפתוח עוד שבעה סניפים ברחבי הארץ: “החזון שלנו הוא לקדם הרגלי שינה בריאים יותר לציבור בישראל, ולעודד אותם לישון על מזרן איכותי העשוי מ-100% לטקס טבעי. בישראל תרבות השינה על הלטקס אינה נפוצה מספיק, וחשוב שהישראלים יכירו את היתרונות הרבים שיש ללטקס הטבעי”.

ארבעת המופלאים

לגטה מגוון מזרנים שונים, וארבעה דגמים מובילים, המומלצים בידי המומחים של גטה, ככאלו העושים בהם שימוש ממושך:

מזרן GENETICS 4 IN 1

מזרן ה-GENETICS 4 IN 1 של גטה, הוא מזרן מפנק במיוחד. הוא יודע להתאים את עצמו לצרכים שלכם, ומספק תמיכה אידיאלית לכל הגוף. הוא מיוצר מ-100% לטקס טבעי ונקי, ומגיע עם גימור מוקפד ותפירה איכותית, שיחד יספקו לכם שינה שלווה, נעימה ונוחה פי כמה ממה שהתרגלתם להכיר עד היום. הלטקס הטבעי כולל תכונות נוגדות חמצון, ושילוב הצמר במזרן מסייע בוויסות הטמפרטורה, ומעניק תחושה נינוחה ושלווה.

טכנולוגיית הננו סילבר, שמשולבת במזרן ופותחה בידי המומחים של גטה, מספקת הגנה של 99.9% מפני וירוסים וחיידקים למשך 24 שעות. סיבי הפחמן המשולבים במזרן מאפשרים גם הגנה אנטי סטטית ליצירת סביבת שינה בריאה פי כמה.

יתרונות נוספים של המזרן הם יכולת ההתאמה שלו לקימורי הגוף, דחיית אבק, עמידות לאורך זמן, דרגת קושי בינונית ותו תקן ישראלי. לחצו כאן לרכישה אונליין.

מזרן 100 TOGETHA

מזרן הדגל של גטה, ה- TOGETHA 100, מלווה את לקוחות החברה כבר שלושה עשורים ברציפות. הוא מיוצר בנוסחה ייחודית של שבע שכבות שונות של לטקס טבעי, משי יפני טהור, צמר צרפתי וכותנה אורגנית שנבחרו בקפידה רבה כדי ליצור את המזרן המושלם. הודות לכך, הפופולריות של המזרן הזה ב-28 מדינות שבהן ניתן לרכוש את מזרני גטה היא גדולה במיוחד.

הלטקס הטבעי מאפשר רכות ומגע נעים, בשילוב של תמיכה בכל חלקי הגוף כמו שרק גטה יכולה לספק. המשי והצמר אחראים לוויסות הטמפרטורה והלחות במהלך השינה, חלקיקי הכסף הקטנים אחראים להגנה מפני חיידקים ופטריות, ומסייעים גם בוויסות ריחות ובשמירה על ניקיון המזרן.

המזרן מתאים לקימורי הגוף בצורה מושלמת, וכולל גם הגנה אנטי סטטית המשחררת מהגוף שלנו אלקטרונים חיוביים לא רצויים, ומעודדת שינה עמוקה ורגועה יותר ביחס למזרנים אחרים. בנוסף, זהו מזרן היפולארגני ידידותי לסביבה ודוחה קרדית האבק. לחצו כאן לרכישה אונליין.

מזרן לטקס ASP

כפי שכבר סיפרנו למעלה, גטה אחראית לפיתוח טכנולוגיה בשם ASP, המעניקה הגנה אנטי סטטית ומפחיתה אלקטרונים חיוביים בגופנו. מזרן ה-ASP של גטה מפחית את המתח הסטטי ומעניק שינה רגועה ועמוקה יותר למשך כל הלילה.

הלטקס הטבעי שבמזרן מעניק תמיכה והקלה על נקודות הלחץ, והתאמה מלאה לגוף שלכם, כדי שתוכלו לישון בשלווה ובנוחות מקסימלית. ללא קפיצים, ועם חומרים ידידותיים לסביבה עבור הסובלים מאלרגיות, מאפשר המזרן חווית שינה בגובה 28 ס”מ, ובאישור מכון התקנים הישראלי. לחצו כאן לרכישה אונליין.

מזרן NATURE FIRST 150

כשאר מזרני גטה, משלב מזרן ה-NATURE FIRST 150 100% לטקס טבעי איכותי המתאים במיוחד למיטות מתכווננות. יחד עם כותנה אורגנית ועיצוב מחומרים בעלי יתרונות פונקציונליים לשינה נוחה והיגיינית, מגיע המזרן עם גמישות ועמידות גבוהים המאפשרים לו להתאים את עצמו למשתמש בתוך זמן קצר, עד תמיכה מדויקת בעיקולי הגוף שלכם.

המזרן מתהדר גם בהגנה אנטי סטטית בטכנולוגית ASP, ובטכנולוגית NANO Silver המעניקה הגנה אנטיבקטריאלית של 24 שעות ומאפשרת התאמה מדויקת עד מאוד לסובלים מאלרגיות שונות.

סיכום

מזרני לטקס הביאו בשורה חדשה לשוק המזרנים בעולם, ולאחרונה גם בישראל, הודות לעלייה שעשתה ארצה גטה העולמית. החומר הטבעי והמשובח, לצד ההקפדה על עיצוב מושלם ורמות גימור גבוהות במיוחד, מעניקים למזרני הלטקס של גטה את היכולת לשפר לכם את איכות החיים. כך, רכישת מזרן של גטה תעניק לכם שינה נעימה, נוחה ובריאה כפי שלא חוויתם מעולם.

אם אתם רוצים לשפר את איכות החיים שלכם, ואת איך שנראה היום-יום שלכם, זה הזמן להתקדם למזרן של גטה, וליהנות משינה טובה ובריאה.

בשיתוף גטה

כדאי להכיר