אופני שייק: האטרקציה שמשגעת את מפיקי האירועים בישראל

מתוך עשרות האטרקציות המוצעות לחברות וארגונים, מצאנו אחת שבהחלט שווה לדבר עליה. מסתבר שהיא מעולה גם לכנסים ואירועי קד"מ ומייצרת באזז סביבה. הכירו את הדבר הבא: אופני שייק - "הטריפ שייק" שהפכו לטרנד היסטרי שכולם עפים עליו, ובעיקר מחלקות רווחה ומפיקי אירועים

צילום יח"צ

בשיתוף טריפ שייק

אופני שייק, הם אופניים שמכינים לנו את השייק (ממש ככה), הוא לא עוד גימיק של אופנה חולפת, אלא כאן כדי להישאר ובגדול. את הגימיק המדליק הביאה לארץ חברת “הטריפ הצפוני”, הממוקמת בבירת האטרקציות, במושב בית הילל ומארגנת פעילות לאירועים פרטיים ועסקיים. החברה שמעל עשור מפתחת ומפעילה ימי כיף וגיבוש במתחם מהמם בצפון הארץ, החליטה לייצר ברנד משלה – ‘טריפ שייק’ שהוא אופני שייק צבעוניים שהפכו לגימיק מבוקש מאוד. יש לציין שהברנד תוצרת כחול לבן, והאופניים לא מיובאים מסין, אלא נבנים כאן על ידי צוות מקומי במושב בית הילל.

בראש הגימיק המדליק הזה עומד היזם איתן דויטש, שהגיע לתחום ההפקות אחרי קילומטרז’ עצום (תרתי משמע) באימון קבוצות טריאתלון וקבוצות רכיבה. איתן הוא פריק של טיולי אופניים, פתח את חברת הטריפ הצפוני המחברת  בין הטבע, הנחלים הזורמים והאתרים בגליל לבין אנשים. לדברי דויטש “אני אוהב להיות בשטח, כי הלב שלי נמצא במה שאני עושה וזה מייצר קשר עם האנשים שמגיעים ליום כיף וסוחף אותם עם הרבה התלהבות. את הטריפ שייק הקמתי כדי לתת ערך בריאותי המשלב כושר, תזונה בריאה והרבה פאן”.

קישור לסרטון > https://youtu.be/PMPRox1RKUI

מדוושים בצ’יק ויוצא שייק

כדי להבין עד כמה הגימיק  של אופני שייק מדליק, נסביר כי ניתן לשנע אותם לכל מקום בארץ (במקומות פתוחים וסגורים). מדובר על אופניים סטטיים צבעוניים שמחובר אליהם בלנדר לא חשמלי, אליו מכניסים את המרכיבים שכל אחד אוהב. על רוכב האופניים לדווש ותוך 30 שניות השייק מוכן. כמובן שאין זה אומר שהרוכב יורד מהאופניים, אלא שותה להנאתו את השייק וממשיך לדווש, בתקווה שישרוף את הקלוריות, אבל זה כבר סיפור אחר.

צילום יח”צ

האטרקציה של אופני שייק משלבת את כל העולמות בגימיק אחד. כושר שהוא בהחלט חיוני במקומות שבהם יושבים שעות מול מחשב, בריאות שמתכתבת עם שייקים המבוססים על פירות שמפוצצים בוויטמינים והפאן שהוא גולת הכותרת. לדברי דויטש; “הצלחנו באטרקציה אחת להכניס ערכים מצוינים. זה לא עוד דוכן שייקים רגיל ולא עוד אטרקציה עתירה בקלוריות, אלא משהו אחר שמייצר גיבוש ועניין וכמובן חותמת של חוויה חושית בלתי נשכחת לעובדים, לאורחים באירועים ובכנסים עסקיים ובכלל לכולם”.

גימיק בועט ומכירתי לאירוע קד”מ

אופני שייק של טריפ שייק הם לא רק סביב בריאות וכושר בהפי-האוור וימי גיבוש בחברות, אלה הפכו לאהובים מאוד בקרב מפיקי ומארגני אירועים עסקיים וכנסים. “למשל הופענו באירוע קד”מ של חברה לבנייה ירוקה, מה שגרם למשיכה לדוכן שלהם ביחס לאחרים שהיו סביבם. בזמן שאורחי הכנס ‘דוושו להם שייק’, מנהלי המכירות יצרו מינגלינג שהוביל להתעניינות בשירות שלהם וכמובן לסגירת עסקאות”, כך מספר לנו דויטש.

נראה שחברת הטריפ הצפוני לא נחה לרגע, וכבר בימים אלו נמצאת בעיצומו של פיתוח נוסף של אופני אנרג’י בייק (Energy Bike) – אופניים נייחים להטענת הטלפונים לכנסים ואירועים, עם עמדה המייצרת אנרגיה על ידי דיווש וטעינה של הניידים. נראה שממש בקרוב נראה עמדות מדליקות שכאלה פרוסות ברחבי הארץ. אז בהחלט כדאי להתאמן על דיווש אם תרצו שייק טעים או להטעין את הטלפון הנייד.

לאתר של טריפ שייק והזמנת הגימיק לאירועים, כנסים וימי גיבוש > http://www.trip-shake.co.il/

טלפון: 050-8371402

מייל: hatrip@hatrip.co.il

קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/tripshake.il

בשיתוף טריפ שייק

כדאי להכיר