מסע ההורות מעולם לא היה פשוט ומהנה יותר

כל זוג צעיר יוכל לספר לכם עד כמה הורות היא המסע המרגש בעולם, לצד העובדה שהמסע כולל גם לא מעט אתגרים. חברת ביאמבה פיתחה במיוחד למענכם ההורים הטריים את 'ביאמבה בר', מכשור חכם וחדשני שיכול להביא לשובע, לילות של שינה רציפה ואף למנוע גזים וכאבי בטן למלאכים הקטנים שלכם

צילום יחצ
  

בשיתוף ביאמבה

עבור הורים טריים, מדובר במסע של רגשות שמתחיל מאופוריה גבוהה והתאהבות בתינוק שרק הגיע לעולמם ועד לתשישות וחששות. הקונצרט המדהים הזה כולו, מתרכז בתינוק הקטנטן עם העיניים הבורקות והחיוך ששווה עולם ומלואו. בעולם המודרני שלנו היום, הורים רבים יכולים להסתייע במוצרים שונים וחדשניים שיכולים להקל עליהם במגוון סיטואציות ואף להוביל גם לרגעים שקטים, לילות של שינה רציפה והתפתחות תקינה של התינוק.

איך תעדיפו להזין את התינוק שלכם? הנקה טבעית או תמ”ל?

כאשר מדובר על הזנת תינוקות ישנן שתי אופציות שכולם מכירים: הנקה ותמ”ל. תמ”ל היא למעשה תרכובת מזון לתינוקות המורכבת מחלב פרה, או סויה, בתוספת של וויטמינים, מינרלים ותוספת של שומנים שונים. למעשה, תמ”ל מכילה מרכיבים המותאמים לצרכי הגדילה השונים של התינוקות ולכן יש מי שבוחרים להסתמך אך ורק על שיטת הזנה מבקבוק באמצעות תמ”ל ולא על הנקה. הדרך המשולבת היא לשאוב חלב אם ותוך כך לדאוג לבקבוקים מוכנים מראש שאינם מצריכים הנקה באמצע הלילה בשעות עייפות. ללא ספק, בכל השיטות ישנם גם לא מעט אתגרים שהורים צעירים מתמודדים עמם, חלק מאותם אתגרים קשורים לזמני הכנה, אחסון, טמפרטורות וגם התמודדות עם לילות ארוכים המצריכים קימה של מספר פעמים בלילה לצורך הזנת התינוק.

צילום יחצ

.

הכירו את משאבות החלב החדשניות של ‘ביאמבה’ – חדשנות שעוד לא הכרתם

אם אתם כבר בשגרת הטיפול בתינוק שרק נולד, אתם לבטח מכירים את הרוטינה של הקימה בלילות כאשר אתם עדיין אפופי שינה וזקוקים גם לכוחות להרגיע את התינוק, וגם להכין עבורו בקבוק כאשר עדיין לא מבינים מה קורה מימין ומשמאל ומשתדלים “לסיים עם זה כמה שיותר מהר”. בדיוק לשם כך חברת ביאמבה, חברת הייטק ישראלית המתמחה בפתרונות חדשניים להורים טריים, פיתחה את משאבות החלב החדשניות שללא ספק שינו את חייהן של עשרות אלפי אמהות טריות בישראל.

המותג הושק בשנת 2021 וכבר כבש את השוק במהירות. כיום מדובר על אחד מהמותגים הנמכרים בישראל בתחום משאבות החלב כאשר נתח שוק ממשיך לצמוח ולהתפתח. משאבות החלב הן בעלות שלושה קריטריונים מהותיים. על פי מנכ”ל ביאמבה, ויטאלי בבאייב, המטרה היתה עוד מראש שפעולת השאיבה לא תכאב. הקריטריון המרכזי השני הוא שכמות החלב תהיה גדולה, ובכמה שפחות זמן. “אלו קריטריונים שאפשר למצוא במוצרים שונים בשוק, אך הקריטריון המהותי ביותר הוא נושא הנוחות שאין לביאמבה מתחרים בו” מוסיף בבאייב.

משאבות החלב של ביאמבה הן אלחוטיות מה שלמעשה מביא לנוחות מקסימלית וללא הסתבכות עם צינורות וסרבול. הן קלות משקל, קל לשאת אותן ולא צריך בכלל להחזיק אותן במהלך השאיבה. הן מושלמות לשגרת חיים עמוסה ובטח לבטח לנשים של היום שהינן נשות קריירה בעלות שגרת חיים דינמית בין השגרה לטיפול בילדים לבין העבודה. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא פשוט להניח את המשאבה מתחת לחזייה, ללחוץ על כפתור, והפעולה מתחילה באופן שקט, נעים, ולא כואב המדמה יניקת תינוק.

משאבות החלב של ביאמבה עשויות מסיליקון נעים למגע ורך, הן מותאמות במידתן באמצעות כרטיס ייחודי הנמצא בתוך המארז ובסיום השאיבה כל מה שהאמהות הטריות צריכות לעשות זה לפרק את המשאבה, ומיכל החלב השאוב יוכל להכנס אל המקרר לשמירה על החלב.

למשאבות ביאמבה שלושה דגמים חדשניים במחירים נוחים. הדגם הבסיסי מתחיל ב350 ₪ ומיועד אמהות טריות בעלות לוח זמנים עמוס במיוחד כאשר כל המשאבות מותאמות בנוחות מוגברת ורכה במיוחד. חברת ‘ביאמבה’ תרמה לאחרונה על רקע ‘חרבות ברזל’ מאות משאבות חלב חדשניות אל הנשים המפונות מהדרום, אל נשות הלוחמים ונשות אנשי הקבע וכמו כן, לשנים שתרמו חלב לבנק חלב האם בישראל.

צילום יחצ

.

החדשנות והטכנולוגיה בעולם ההורות

חברת ביאמבה הוקמה בשנת 2020, על ידי ויטלי בבאייב. החברה הוקמה בתקופה בה הפך מר בבאייב לאב טרי ונחשף אל כל האתגרים המגיעים יחד עם האושר המתוק הזה. בבאייב היה בהלם שנושא כל כך מרכזי בחיינו לא מקבל מספיק תשומת לב לפתרונות חדשניים ותוך כך, החל לפתח בחברה מגוון של פתרונות חדשניים להאכלת תינוקות כאשר כוללים גם משאבות חלב, מכשיר הביאמבה בר כמובן, רפידות הנקה חדשניות, מחממי בקבוקים ועוד.

כאשר שואלים את ויטלי בבאייב היכן הוא רואה את החברה בעתיד, מציין בבאייב כי “כעת שהפכנו את עולמם של ההורים הטריים בישראל להרבה יותר פשוט וקל, פנינו מועדות להיכנס אל השוק האמריקאי ולהראות לעולם את הפיתוחים הישראליים שיכולים לחולל מהפך בהזנת תינוקות בריאה, מהירה ונגישה”. בקטלוג המוצרים של החברה ישנן משאבות חלב אלחוטיות חדשניות, רפידות הנקה נצמדות כמעט ואינן מורגשות, מחממי בקבוקים דיגיטליים ומהירים וצוות תמיכה שלם שרק מחכה לסייע לעוד הורים טריים לגדל את ילדיהם בבטחה תוך שהם נהנים ממגוון היתרונות של מוצרי החברה המשפרים את איכות חייהם וחיי התינוקות שלהם.

מהר מאוד הפכה להיות שחקנית מובילה בתחום ולא בכדי

שוק מוצרי ההורות הוא שוק רווי ותחרותי. “תוך כמה שנים ספורות, הצלחנו לתפוס חלק מהותי מנתח השוק” אומרים המומחים של חברת ‘ביאמבה’ ולא בכדי, שכן מדובר במוצרים חדשניים ומהפכניים המשלבים בתוכם גם את הגורם האנושי ההומני שתורמים גם לשיפור חייהם של ההורים תוך העלאת איכות חייהם של התינוקות והפיכת השנים הראשונות המאתגרות להרבה יותר פשוטות ונעימות, המאפשרות גם ליהנות מהחוויה הזו שנקראת הורות.

כאשר מדובר בהורות ובילדים שלנו, פתרונות חדשניים להזנת תינוקות הם מוצרים חיוניים שיכולים להציע את ההקלה והנוחות שאנחנו צריכים כדי לגדל את הילדים בבטחה, בנחת וברוגע. אחרי הכל, אהבה היא יצירת מופת והילדים שלנו הם פרי היצירה הזאת.

ביאמבה
טלפון:  0777298846
לפנייה במייל   >>
למעבר לאתר   >>
למעבר לעמוד הפייסבוק >>
למעבר לעמוד האינסטגרם >>
למעבר לעמוד הטיקטוק >>

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף ביאמבה

כדאי להכיר