עו"ד חגי רושקנסקי צילום גיא לוין

עושים את הבלתי אפשרי בשבילך: הכירו את עורך הדין חגי רושקנסקי

לא סתם נאמר על עו"ד חגי רושקנסקי שהוא עושה את הבלתי אפשרי עבור לקוחותיו. נפגשנו עם עו"ד חגי רושקנסקי לשיחה אישית כדי להבין מהו סוד ההצלחה שלו ומה הופך אותו לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום התעבורה

בשיתוף עו"ד חגי רושקנסקי

עורך הדין חגי רושקנסקי – נעים להכיר

עו”ד חגי רושקנסקי, מייסד המשרד, היינו חבר לשכת עורכי הדין ומגשר מוסמך, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B  ותואר שני במשפטים LL.M מאוניברסיטת חיפה עם התמחות בתורת השפיטה וההליך הפלילי.

עו”ד חגי רושקנסקי התחיל את דרכו כמתמחה באחד המשרדים הגדולים והמובילים בארץ בתחום התעבורה וכבר אז, הופיע בבתי המשפט בתיקים מורכבים. עוד בתחילת דרכו, הצליח עו”ד חגי רושקנסקי לזכות לא מעט נאשמים בבית המשפט במקצועיות, יסודיות, יצירתיות וליטיגציה מרשימה.

משרד עו”ד חגי רושקנסקי משלב את את יתרונותיו ויחסו האישי, התגובה המהירה ללקוח ומקצועיות ללא פשרות, תוך הקפדה על זמינות לאורך כל שעות היממה, מתוך הבנה שדרוש ללקוח ייעוץ משפטי באופן מיידי.

עורך דין למשימות מיוחדות

עו”ד חגי רושקנסקי רואה בעבודתו סוג של שליחות, גאווה וסיפוק אדיר כאשר ניתן לראות את השמחה ואנחת הרווחה אשר ניכרת על פניי הלקוח בכל פעם שתיק נסגר בהצלחה.

לאחר כעשור בתחום המשפטי, עו”ד חגי רושקנסקי הצליח לרשום לזכותו הצלחות בתיקים אשר נחשבים לחסרי סיכוי ושם זכה לכינוי “עורך הדין למשימות מיוחדות” וזאת לאור הכישרון המיוחד לפרק כל סוגיה מורכבת לחלקים, תוך למידת חומר הראיות ובכך להביא לתוצאות חסרות תקדים.

לא בכדי נחרט על דגלו המוטו – “עושים את הבלתי אפשרי בשבילך!”

עבודה קשה שמביאה לתוצאות

לעו”ד חגי רושקנסקי הצלחה גדולה מאוד בתיקי תעבורה סבוכים. ששאלנו אותו מה התיק הכי מורכב בו טיפלת ענה- בין כלל התיקים בלטו כמה במיוחד אשר היו תיקים מסובכים עם מקרים קשים אותם סגרתי אחרי עבודה קשה.

לקוח אשר הגיע עם מקרה לא פשוט, בו הוא הורשע בגרימת מוות ברשלנות וקיבל כ- 3 שנות מאסר בפועל. עו”ד חגי רושקנסקי הגיש ערעור ולאחר בחינת מחודשת של הראיות הופרכו טענות התביעה ואף מסקנותיו של בית המשפט. לבסוף הערעור התקבל והתוצאה הייתה חצי שנה של עבודות שירות בלבד!

במקרה אחר ייצג עו”ד חגי רושקנסקי נהג אשר רישיונו נפסל ורכבו הוחרם ע”י המשטרה לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת סמים. לאחר דיון אחד בלבד הוחזר הרכב לבעליו לאלתר ואף הרישיון הוחזר תוך ימים ספורים בלבד!

יחס אישי והבנה עמוקה של צרכי הלקוח

הפתרונות היצירתיים הינם חלק מן הערכים שמנחים את עו”ד חגי רושקנסקי וכך גם היחס האישי המלווה במלוא תשומת הלב הנדרשת.

כאשר מבינים שכל לקוח הוא עולם ומלואו  ניתן ואפשר להגיע לתוצאות הכי טובות שנוכל לדמיין!

הצלחותיו של עו”ד רושקנסקי מתבטאים בין היתר בלקוחות הממליצים אשר חוזרים למשרדו ובלקוחות חדשים שמגיעים בעקבות המלצות חמות.

עו”ד חגי רושקנסקי זמין 24/7 ללקוחותיו, זוהי מחויבות נטולת פשרות לצד מקצועיות, דיסקרטיות והתחייבות לתוצאה הטובה ביותר!

ממל”ז משטרתי- הייחודיות של משרדו של עו”ד חגי רושקנסקי

עו”ד חגי רושקנסקי הוא היחיד בארץ אשר מחזיק במכשיר הממל”ז המשטרתי (אקדח מהירות הלייזר). הוא נעזר בו בתיקים השונים להפרכת טענות השוטרים, יציאה לשטח, ביצוע שחזור ומדידות חוזרות ובכך שופך אור שונה על נתוני המקרה.

רק לאחרונה, הגיע למשרד נהג חדש אשר הואשם שנהג במהירות מופרזת של 100 קמ”ש בכביש של 50 קמ”ש (בתוך העיר), עבירה אשר טומנת בחובה שלילת רישיון ארוכה ואף ביצוע מבחנים מחדש. לאחר בחינת הראיות, החליט עו”ד חגי רושקנסקי לפתוח בתיק עקרוני להפסקת השימוש במכשיר אכיפה זה. לאור טיעוניו של עו”ד רושקנסקי, בחרה התביעה המשטרתית לחזור בה מהאישום החמור ולהסתפק בקנס שולי בלבד!

צילום גיא לוין

.

הכוח להמשיך ולעזור לאחרים בכל פעם מחדש

עו”ד חגי רושקנסקי מאמין שעבודתו היא שליחות וללא ייצוג מתאים, קיים חשש שהאמת לא תצא אל האור. ישנם מקרים בו מגיע אל עו”ד חגי רושקנסקי לקוח, אשר פנה למספר גורמים שלא צלחו בהשגת המטרה. אך בעזרת עבודה קשה, יסודיות ויצירתיות ניתן לשנות כל גזירה.

הכוח אשר מניע את עו”ד חגי רושקנסקי להגיע כל בוקר למשרד בנחישות היא מחויבות בלתי מתפשרת עבור לקוחות המשרד שנתנו בו אמון שלא יפסיק להילחם עבורם עד אשר יגיע ליעד הנדרש ולצדק הראוי.

הזמינות של עו”ד חגי רושקנסקי עבור לקוחותיו 24/7 והשעות הרבות אשר מושקעות בכל תיק משתלמות בסופו של יום, כאשר מתקבלות התוצאות הרצויות. זהו סיפוק אדיר אשר מחזק את הרצון להמשיך להילחם עבור כל מי שיזדקק לכך.

שירות משפטי ללקוחות בכל הארץ בדגש על הבנה ומקצועיות

עו”ד חגי רושקנסקי מעניק שירותים משפטיים בכל חלקי הארץ.

המוטו של המשרד “עושים את הבלתי אפשרי בשבילך!” זוהי לא עוד סיסמא – אלא דרך חיים, כל לקוח מקבל יחס אישי כאילו הוא הלקוח היחיד במשרד, כל זאת לצד אמפטיה ומקצועיות בלתי מתפשרת- זהו סוד ההצלחה.

לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, משרד עורכי דין חגי רושקנסקי שם דגש רב על מעורבות חברתית ומטפל במגוון תיקי פרו בונו שונים, הכוללים עזרה לקהילה ללא שכר טרחה או בשכר סמלי בלבד במטרה לעזור לאנשים קשיי יום.

משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי מעניק מעטפת רחבה של שירותים משפטיים במגוון תחומים ברמה הגבוהה ביותר ובעל ניסיון רב בייצוג נאשמים בכל הארץ ובכל הערכאות.

משרד עו”ד חגי רושקנסקי מטפל בכל סוגי העבירות, החל מעבירות קנס, תיקי מהירות, טלפון, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות, מעבר באור אדום, עבירות נהג חדש, תאונות דרכים, מחיקת נקודות, ביטול פסילות רישיון, ביטול כתבי אישום ודוחות, טיפול באישומים כנגד משתמשי קנביס ותאונות דרכים קטלניות ועוד.

עו”ד חגי רושקנסקי צילום גיא לוין

.

עו”ד חגי רושקנסקי ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המעטפת המשפטית הנדרשת. בנוסף, משרד עו”ד חגי רושקנסקי מעניק ליווי אישי ומקצועי מתחילת ההליך ועד סיומו באופן היעיל ביותר לטובת הלקוח.

ליצירת קשר עם עורך הדין חגי רושקנסקי:

אתר

נייד: 052-6006180

פקס: 077-2050676

מייל: hagayr.law@gmail.com

כתובת: אח”י אילת 60 חיפה (קריית חיים).

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף עו"ד חגי רושקנסקי