המפתח לבית החלומות

מאחורי הקלעים עם מעצבת הפנים אלה מורגן, עיצוב פנים הוא הרבה מעבר לבחירת צבעי הקירות, הרהיטים והתאמתם לפריטים דקורטיביים שונים, בעזרתו ובעזרת תכנון נכון אנו יוצרים אווירה ייחודית, מעבירים תחושות ואפילו מספרים סיפור לשוהים במרחב המיוחד שלנו

צילום שירן כרמל

בשיתוף מאצ'פוינט תקשורת שיווקית

נפגשנו לראיון אינטימי עם מעצבת הפנים מעוררת ההשראה אלה מורגן, בעלת המשרד- ‘אלה מורגן תכנון ועיצוב פנים’, כדי לשמוע ממנה על תהליך העיצוב מהצד של אשת המקצוע. שוחחנו על האופן שבו התהליך מתבצע משלב ההשראה ועד לשלב בו הבית מקבל זהות משלו, דיברנו על הקשיים, ההצלחות הגדולות והחלומות להמשך הדרך.

דבר המעצבת

שמי אלה מורגן, ילידת חיפה, אם לשני בוגרים, בעלת ניסיון מעשי של 15 שנים. ההתמחות העיצובית שלי היא עיצוב והלבשת חללים ללקוחות פרטיים או מסחריים, תנו לי בית ישן ואם אפשר אפילו הרוס ואתם לא תאמינו כשתראו את התוצאה הסופית.

למדתי תואר ראשון באוניברסיטת חיפה, תואר בעיצוב פנים במכללת ויצו חיפה, ולימודים מקצועיים להלבשת בתים של המעצב הנחשב גילי אונגר. בנוסף, לימדתי כחמש שנים סטודנטים במחלקה לעיצוב פנים של ויצו.

ההבנה שבזכותי לקוחות יקבלו בית, משרד או עסק בהתאם לצרכים שלהם בעיצוב מרשים ויוצא דופן מרגשת אותי בכל פעם מחדש.

צילום שירן כרמל

.

שלב הבחירה- איך בוחרים את מעצבת הפנים המתאימה

אלה מסבירה שבפרויקט עיצוב או שיפוץ הבית ישנם משתנים רבים והחלטות שונות שצריכים לקבל ולא כולם יודעים להתמודד ולהיערך לתהליך בצורה נכונה. מעבר לבית מעוצב, ליווי של מעצבת פנים בפרויקט ייקנה לכם שקט נפשי, הכנה נכונה לתהליך ויקל על קבלת ההחלטות והלחצים השונים שמגיעים בתקופה המאתגרת.

אלה מוסיפה שבחירת מעצבת פנים שתהפוך את החלום שלכם למציאות יכולה להיות החלטה מסובכת. מלבד הפן המקצועי חשוב לבדוק את החיבור האישי, תבחנו את היחס, הזמינות, תיק העבודות וההמלצות של המעצבת וכך תגיעו להחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

מעצבת פנים מקצועית אמורה להחזיר את העלויות שלה בניהול נכון מול הספקים ובעלי המקצוע השונים ובנוסף לגרום ללקוחותיה להמשיך בשגרת חייהם.

צילום שירן כרמל

.

שלב התכנון – דגש על הצרכים וההשראות

אלה מספרת שהיא מקפידה לראיין כל לקוח חדש שמגיע אליה כדי לזהות את הצרכים הספציפיים ולהבין מהם הדגשים שחשובים לו. ככל שיורדים לרזולוציות קטנות יותר, כך העיצוב הסופי יהיה מדויק יותר.

התפקיד שלה כמעצבת פנים, הוא לחשוף את הלקוחות לטכנולוגיות, העיצובים והסגנונות השונים שקיימים ויחד להגיע לבחירה המושלמת, לפי ההעדפות והרצונות שלהם.

בכל פעם שאלה מתחילה פרויקט, היא מקפידה להגיע אליו ‘נקיה’, כלומר, היא מתאימה את עצמה לסגנון העיצובי המועדף על הלקוח כך שטביעת האצבע שלה תבוא לידי ביטוי בשילוב אמיץ בין טקסטורות, חומרים וגוונים שונים יחד עם נגרות עם תעוזה, עד לקבלת מראה יוצא דופן שמשאיר חותם ומכניס לבית אופי משלו.

צילום שירן כרמל

.

התאמה אישית לכל לקוח

אלה עובדת לצד בן זוגה חיים, שהוא נגר אומן ומפקח בניה ובכך מתאפשר לה להביא את האחר ויוצא הדופן ממה שיש לשוק להציע בכל פרויקט מחדש. הלקוח מקבל מעטפת ייחודית וליווי צמוד בדגש על הדרישות שלו, כך הוא מרגיש שהוא שותף וחלק פעיל בתהליך מבלי שהוא מתוזז ומבולבל ממגוון האפשרויות השונות.

ריגוש בכל פעם מחדש

כששאלנו את אלה מה הפרויקט המרגש ביותר שלה, היא ספרה לנו בהתלהבות על הפרויקט של אודליה הג’ינג’ית, שהפכה מלקוחה מרוצה לחברה טובה לחיים. אודליה בחרה באלה להוביל את תהליך עיצוב הבית שלה, הגדירה גבולות ומשם סמכה עליה בעיניים עצומות בכל שלב בדרך.

אלה מדגישה שכל פרויקט מרגש אותה בכל פעם מחדש: האנרגיה, הקסם, ההתלהבות, והחיבור עם הלקוחות השונים נחקקים לה בלב וממלאים אותה באופן שלא ניתן להסביר במילים או להעביר בתמונות.

צילום שירן כרמל

.

הקשיים וההתמודדויות כמעצבת פנים

כמו בכל תחום גם בתחום עיצוב הפנים יש תחרות גדולה. אלה מדגישה שחשוב לה להמציא את עצמה בכל פעם שהיא ניגשת לפרויקט חדש והיא מביאה את זה לידי ביטוי בעיצוב חדשני ושונה. הליווי הצמוד, היחס האישי, האכפתיות, הזמינות, היצירתיות והאחריות שלנו כלפי היקר להם מכל- כספם גורם ללקוחותיה להבין שהם עשו את הבחירה הנכונה.

החלום הגדול

כששאלנו את אלה מה החלום שלה, היא ענתה בחיוך –

אולי זה יישמע קלישאתי, אבל אני מרגישה שאני חייה את המציאות עליה חלמתי.

תמיד חלמתי שאצליח לפרוץ את תקרות הזכוכית שלי, שהעיצובים שלי יהיו אבן דרך ומקורות השראה לאנשים רבים ואפילו לקולגות, והיום אחרי שנים של התמדה ועבודה קשה אני יכולה לומר שהצלחתי להגשים את החלום הזה.

לשמוע את המשפט: אלה, אני עוקבת אחריך באדיקות, חיכיתי לרגע שאוכל לקנות בית כדי שאת תעצבי לי אותו מסב לי אושר בכל פעם מחדש.

אלה מורגן צילום יח”צ

.

אלה מורגן – מעצבת הפנים שלכם

משרד עיצוב הפנים ‘אלה מורגן תכנון ועיצוב פנים’ מונה שני סניפים, בחיפה ובתל אביב ומספק מעטפת וליווי ללקוחות בכל הארץ. אם אתם מעוניינים בשירותיה המקצועיים של אלה, תוכלו לקבוע איתה שיחת ייעוץ והתאמה וביחד לצאת להרפתקה מרגשת שבסופה תקבלו את בית החלומות שלכם.

בחירה באלה כמעצבת פנים עבור הפרויקט שלכם, יבטיח לכם עיצוב ייחודי ללא פשרות, עבודה עם אנשי המקצוע המובילים בתחום, חיבור אישי ובעיקר הנאה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם אלה מורגן בטלפון- 052-6189729.

נגרות אומן- חיים שטרית

בואו לבקר באתר הבית של אלה

ולעקוב אחריה באינסטגרם

או בפייסבוק

בשיתוף מאצ'פוינט תקשורת שיווקית

כדאי להכיר