צילום יח"צ

חשיפה: הסיבה בשלה בחרו הגופים הגדולים בישראל, דווקא במילמן דור ההמשך

צה"ל, משרד הביטחון, איגודי הספורט בישראל, עיריות שונות בישראל, חברות ענק לבנייה, רפאל ואלביט, הם רק חלק מרשימה מתארכת של הגופים החזקים במדינה הנעזרים בשירותיה של חברת מילמן דור ההמשך

בשיתוף מילמן דור ההמשך

הארגונים המוסדיים אינם מקיימים אירועי הוקרה מבלי להזמין קודם במילמן תשורות יוקרה המסמלות את הטקסים. למה הם בחרו דווקא במילמן דור ההמשך? מה מייחד את החברה מחברות מקבילות בארץ ובחו”ל? ואיך הכל התחיל בעצם? קראו על הסיפור המשפחתי הנחוש שהחל אי אז בשנות ה-70 ועד היום רק צובר תאוצה כשפניו מופנות קדימה.

מי אתם “מילמן דור ההמשך”?

חברת מילמן דור ההמשך היא חברה ישראלית המייצרת תשורות הוקרה לגופים הגדולים במשק: גביעים, מגיני הוקרה, סיכות, מטבעות ביציקה, מחזיקי מפתחות, פסלים אומנותיים ועוד. מילמן מתמחה בייצור עצמאי של תשורות איכות, משלב הרעיון הגולמי ועד לתוצר המושלם.

תשורות ההוקרה של מילמן דור ההמשך כבר לקחו חלק באינסוף אירועים חשובים להנצחת והוקרת סיפורי הוקרה מרגשים של אלפי אנשים בישראל ובעולם.

“אנחנו חוגגים השנה 50 שנה בדיוק, לפתיחת החברה”, משתף דוד מילמן, בעל החברה. “היינו שותפים למגוון סיפורי גבורה ולחוויות מרגשות ביחד עם לקוחותינו כאשר ליווינו אותם בעשייה, ביצירה ובעיצוב מתנות שיביעו יותר מכל רגשות הערכה והערצה.

מילמן דור ההמשך – מה נקודת ההתחלה?

“דווקא העיר דימונה היא זו שמהווה את ראשית הסיפור המשפחתי רצוף ההתרחשויות של חברת מילמן“, משתף דויד מילמן. אביו, שלמה מילמן נולד שם, ולאחר שהשתחרר מהצבא, הוא קנה מכונה חריטה אחת בודדת. היה זה צעד קטן לאדם וצעד גדול לאנושות, שכן המכונה הפשוטה הזו היוותה את אבן הפינה למפעל חיים ענק.

שלמה מילמן ייצר שלטים חרוטים לדלתות בתים ולתאי דואר. העסק הקטן התברר כמו סיפור מוצלח, מה שהצריך את אבא מילמן לפתוח חנות קטנה בדימונה, כשאמא אתו, תומכת ומייעצת לאורך כל הדרך.

מחנות בוטיק למפעל הטכנולוגי המתקדם בשוק

החנות לא נשארה אנונימית, וזמן קצר לאחריה, מגיע זמנה של פתיחת מפעל גדול בדימונה. שלמה מילמן מזמין מכונות איטלקיות, שעוקפות את כל מה שידעה הארץ בחריטה ופיסול בכמה רמות, ומכפילה את קצב העבודה המקובל בשוק.

טיב העבודה, המהירות והיכולת ליצור בכמויות, הופכים את החברה, שאז כונתה: פרספורט מילמן, לעסק מבוקש.

הגופים הגדולים בישראל פונים אליה במטרה להזמין גביעים, מטבעות, מגינים ותגים. טקסים צבאיים אינם מתקיימים ללא חלוקת סיכות ייחודיות תוצרת מילמן. משטרת ישראל מזמינה גביעי הוקרה לשוטרים מצטיינים, וחברות נוספות שונות עורכות כנסים רשמיים עם מזכרות ומחזיקי מפתחות תוצרת החברה.

עם הזמן, גם ממדי המפעל הגדול בדימונה – קטנים על החברה, והיא חוצה ערים ופותחת את המפעל הראשון בתל אביב.

צילום יח”צ

.

כשאלי ומירי מילמן מצטרפים לעסק

אלי, הינו הבן הבכור של משפחת מילמן. אדם חזק בעל יכולות ניהוליות רבות. כאשר העסק מרחיב את גבולותיו עוד, שלמה ואלי מילמן מנהלים את החברה ביד רמה. מירי מילמן היא גרפיקאית מוכשרת לצד קריירה בשירה, שפועלת כמו אלכימאית ומצליחה להפוך מתכות פשוטות לזהב, ועיצובים גרפיים לאומנות נלמדת.

התפנית של שנת 2012

“בשנת 2012 פקד אותנו אסון”, כך דוד מילמן בכאב. “אלי אחי הבכור עזב את העולם בפתאומיות, מותיר אותנו להתמודד בהעדר הכתפיים הרחבות שלו והיכולות המאגיות בניהול עסקים”. שלמה מילמן חוזר מעסקיו, מירי עוזבת קריירה של זמרת מפורסמת בארה”ב ודוד נאלץ להניח את תעודת השוטר שלו – כולם מתגייסים להמשיך ולהצעיד את העסק במסלול ההצלחה.

היו אלו מספר שנים קשות עבור משפחת מילמן, האובדן, השבר, והחסר הצועק, אלצו אותם לחרוק שיניים ולהמשיך את ניהול העסק מהנקודה בה עזב אלי.

מילמן היא משפחה חזקה, ובכוחות משותפים העסק קם על הרגליים ופרח.

מילמן דור ההמשך – החזון, היצירה והקדמה

בשנת 2016 פתח דוד מילמן חברה בבעלותו: מילמן דור ההמשך. החברה, כשמה כן היא, חברת המשך לעסק המשפחתי עתיר השנים, המהווה הגשמה של חזון החברה בהתגלמותו.

חברה אחת, 5 מחלקות, אינספור תשורות הוקרה

המפעל של מילמן דור ההמשך נותן מענה ופתרון בהתאמה אישית לכל לקוח. במפעל אמצעי עיבוד מתקדמים לעבודה עם חומרי: מתכת, זכוכית, עץ ופרספקס. כאשר מהנדסי מכונות מלווים את תהליכי הייצור ומציגים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ובלעדיים.

ניתן לקבוע הזמנה אישית לפגישת תכנון מקדימה, בה צוות הפיתוח של מילמן ישמח להציג ללקוח מגוון מודלים, כאשר לאחר סיעור מוחות מפרה, הוא יוכל לקבל את המוצר המתאים לו ביותר.

מחלקת העיצוב הגרפי של מילמן משתמשת בתוכנות מתקדמות ביותר, המסייעות ללקוח להבין את שלבי הביצוע עד ההפקה הסופית, התהליך כולל מידול תלת מימדי המציג בצורה מקצועית כיצד ייראה המוצר הסופי.

במחלקת היציקות מכונות איטלקיות מתקדמות ליצירת מדליות, סיכות, מטבעות ועוד. המוצרים עוברים כ-17 תהליכי עיבוד, עד לתוצאה סופית מושלמת.

מחלקת ציפוי המתכת משתמשת במגוון ציפויים כמו: כסף מושחר, זהב מבריק, ברונזה, ניקל ועוד. הציפוי נועד לתת גימור מושלם למוצר, וגם לשמר אותו מפני נזקים ושריטות.

המחלקה הטכנולוגית מאפשרת מתן פתרונות ייצור שונים כמו: מכונות חיתוך בשיטת סי.אן.סי, מכונות ריתוך, ליטוש, כיפוף וכבישה, המכונות מהוות את האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם, ומעניקות מענה לוגיסטי למגוון הצרכים השונים של המפעל.

מילמן דור ההמשך – העתיד כבר כאן 

אם חשבתם שהחברה תשקוט על השמרים, הצחקתם את דוד. “אנחנו כאן כדי לפרוץ גבולות חדשים ולנצח יעדים קשוחים”, הוא מודיע. “אנו לקראת פתיחת סניף בארצות הברית, וכן מתעתדים לפתוח קבוצה של מילמן דור ההמשך המתפתחת לתחומים חדשניים נוספים: מילמן ארט – למוצרי אומנות מבית מילמן דור ההמשך, ומילמן יודאיקה ליצירה ושיווק של יצירות יהודיות.

“אנחנו כאן כדי לגדול” מסכם דויד מילמן. “המשך יבוא”.

בשיתוף מילמן דור ההמשך