מסעדות מומלצות באילת 2023

אחת האטרקציות המלהיבות ביותר שתמצאו באילת אלו כמובן המסעדות המקומיות השופעות בסגנונות אירוח ומאכלים שונים, מתרבויות שונות ומסוגים שונים. יציאה למסעדה באילת היא אטרקציה מלהיבה שניתן ליהנות בה לבד, בזוגות ועם כל המשפחה (תלוי לאן הולכים כמובן).

צילום מוטי חזן

בשיתוף cafe optimi

). יש מספר מסעדות נהדרות באילת אולם אם אתם מחפשים מסעדה מומלצת באילת בשנת 2023 “קפה אופטימיItalian&Israeli kitchen ” היא ללא ספק המסעדה הבאה שתרצו לבקר בה. בין אם אתם קוראים כתבה זו בעודכם מתכננים את החופשה הבאה שלכם באילת או נמצאים כעת באילת ומחפשים מסעדה שווה באילת אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויה קולינרית משובחת ומהנה לכל המשפחה.

סיפור שהוא מציאות חמימה לאינספור זוגות ומשפחות:

זוג צעיר נהדר הגיע לנופש של כמה ימים באילת וחיפש מקום רומנטי ונעים לשבת בו לארוחת בוקר מפנקת במקום עם אוויר טוב ונוף לים. משפחה עם 3 ילדים שגם היא נופשת באחד מבתי המלון יצאו לעשות סיבוב בטיילת והחליטו לעצור לבראנץ’ טעים במיוחד במקום. מה משותף להם? אתם צודקים. הם נמצאים מולי כעת בעודי כותב מילים אלו ויושבים במסעדה שולחן אחד ליד השני, נהנים מהאווירה המיוחדת, הנוף המקסים והאוכל הטעים כמובן. קפה אופטימי יכול להתאים לכולם ולספק חוויה טעימה ועשירה. נמצאים באילת או מתכננים אטרקציות בטיילת באילת? היכן תשבחו לאכול? קפה אופטימי הוא מקום שתרצו לקחת בחשבון ללא ספק.הוא מציע אוכל איטלקי טעים במיוחד.

אוכל איטלקי משובח ללא התחכמויות מיותרות:

אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית באילת שבה תוכלו ליהנות מאוכל איטלקי משובח, טעים ופשוט – קפה אופטימי תתאים לכם מאוד. במסעדה נהדרת זו תמצאו אוכל איטלקי מפנק הנעשה בצורה פשוטה, לא מתחכמת ולא מתנשאת. האוכל לא מקושט בצורה מוגזמת אלא שבמסעדה שואפים להוציא אוכל פשוט וטעים. במסעדה תמצאו מגוון רחב של סוגי מנות למבוגרים וילדים, החל ממנות דגים, דרך פיצות, פסטות, מוקרמים, שקשוקות, טוסטים, כריכים, ארוחות בוקר ואפילו מנות טבעוניות טעימות ומזינות. כל אלה לצד מגוון רחב של בירות, שתיה קלה ושתייה חמה המוצעים בתפריט המסעדה וישלימו לכם את החוויה הקולינרית לאטרקציה של ממש.

צילום מוטי חזן

.

מסעדה כאטרקציה באילת?

כאשר אנו מתכננים חופשה באילת או נמצאים כבר באחת כזו אי אפשר שלא לקחת בחשבון אטרקציות שונות או מסעדה באילת. חלק מהאטרקציות דוגלות בבידור ומופעים, אטרקציות ימיות, אטרקציות שופינג ואחרות כמובן קשורות לאוכל וזמן איכות. בקפה אופטימי הנמצא בלב הפעילות של הטיילת באילת תוכלו ליהנות מאוכל טעים ומשובח לצד אווירה שוקקת ומהנה במיוחד. יש שעות במהלך היום שבהן תוכלו ליהנות מאווירה שקטה ונעימה ושעות אחרות בהן ההמון ממלא את המקום והופך אותו שוקק חיים. בחרו את הזמן המתאים ביותר עבורכם להגיע וליהנות מהאוכל הטעים, האווירה המיוחדת, הנוף הנהדר לים וזמן האיכות שלכם ביחד עם יקירכם. אין ספק כי מסעדה נחשבת לאטרקציה מדהימה וכדאי לקחת אותה בחשבון בביקור הבא שלכם.

איך בוחנים מסעדה שווה באילת?

  • מיקום ואווירה –בבואנו לבחור מסעדה שווה באילת נבחן את המיקום של המסעדה. האם הוא נגיש להגעה? האם הוא קרוב לאטרקציות נוספות שנוכל לשלב? האם יש לנו נוף יפה הנשקף מהמסעדה? כיצד האווירה במסעדה ובסביבתה? קפה אופטימי נמצאת בתחילת הטיילת באילת, בלב הפעילות של הטיילת וכוללת מתחם ממוזג ומקורה לצד מרפסת פתוחה. תוכלו לשבת, ליהנות מאווירה נעימה במיוחד ולצפות בנוף המרהיב לים סוף.
  • סוג התפריט –מסעדות שונות יציעו תפריט מסוג זה. יש אנשים המעוניינים לאכול רק בשר, אחרים יעדיפו חלבי ואצל אחרים זה תלוי בשעה ביום או במאנץ’ של אותו רגע. בקפה אופטימי תמצאו תפריט איטלקי מיוחד לצד מנות טבעוניות מדהימות.
  • מגוון האוכל –ישנם בתי קפה ומסעדות המקובעים על 2-4 סוגים של מאכלים ואחרים מציעים מגוון מעט רחב יותר המאפשר למנעד רחב יותר של אנשים ליהנות מהאוכל. כך למשל מסעדה המציעה גם ארוחות דגים, גם פיצות, גם פסטות ומוקרמים, ארוחות בוקר, כריכים, טוסטים, מנות ילדים ומנות טבעוניות, תתאים ליותר אנשים מאשר פיצרייה רגילה המספקת רק פיצות.
  • מחיר האוכל –כמובן שתרצו לקחת בחשבון את עלות האוכל, בוודאי ביחס לכמות האנשים שאתם מגיעים וההוצאה הצפויה לכם.
  • השירות במקום
  • מוניטין –זה משהו שתוכלו לבדוק בפידבקים של סועדים שהשאירו ברשתות החברתיות ותוכלו על ידי כך להתרשם מהשירות במקום וכמובן מרמת האוכל והאווירה, קפה אופטימי כבר קיים 20 שנה!!!

בואו לבקר בקפה אופטימי בלב הטיילת באילת:

קפה אופטימי היא מסעדה איטלקית המומלצת באילת  נעימה המציעה אווירה מיוחדת עם נוף לים. המסעדה כוללת מתחם ממוזג ומקורה לצד מרפסת פתוחה שתוכלו לבחור את המיקום והאווירה המתאימה לכם במיוחד. בקפה אופטימי תוכלו ליהנות גם מאוכל טעים וגם מהאווירה. המקום מתאים לכל המשפחה והיא מסעדה מומלצת עם ילדים ובו תוכלו למצוא שתיה קלה וחמה, בירות וכמובן מגוון סוגי מאכלים שישביעו את תאבונכם. ישנן מנות ילדים מגוונות כך שתוכלו להגיע עם כל המשפחה וכמובן גם מגוון מנות מהמטבח האיטלקי: פיצות, פסטות, טוסטים, מוקרמים ועוד. כל אלה לצד מנות דג אפוי/מטוגן, צי’פס, סלטים, כריכים ועוד. אם אתם מחפשים חוויה קולינארית לכל המשפחה תוכלו ליהנות ממסעדה אטרקטיבית במיוחד, בקפה אופטימי ארוחת בוקר מומלצת באילת, ומהמסעדות המומלצות באילת.

צילום מוטי חזן

.

באילו שעות כדאי לבקר במסעדה?

המסעדה פתוחה בכל יום משעה 9 בבוקר עד 23:00 בלילה, קפה אופטימי פתוח בשישי בערב והמסעדה פתוחה בשבת,  ומקבלת אליה סועדים בכל שעות היום, המסעדה פתוחה בשישי שבת. בשעות הבוקר תוכלו ליהנות מבראנץ’ טעים ומגוון או ארוחת בוקר מפנקת ורומנטית. תוכלו לתכנן את היום שלכם בטיילת ובסביבה ואף ליהנות מאטרקציות שופינג בקניון הסמוך. ארוחת הבוקר במקום מומלצת במיוחד וכוללים סוגי ביצים לבחירתכם, מגוון סלטים טעימים מירקות טריים, מבחר סוגי גבינות, אבוקדו, טונה, מיץ טבעי, שתייה חמה ולחם הבית. לפרטים נוספים היכנסו לאתר המסעדה או צרו קשר לשמירת שולחן או להוראות הגעה.https://cafeoptimi.co.il/ כתובת המסעדה דרבן2  טיילת אילת

בשיתוף cafe optimi

כדאי להכיר