סינמה סיטי אשדוד

הבילוי האולטימטיבי עדיין לא איבד מהקסם שלו גם בעידן של נטפליקס ורבים לא מוכנים לוותר על חוויית הצפייה בקולנוע איכותי ומשעשע באולם מפואר ונוח, במקום שיש בו עוד אנשים שנהנים מהחוויה כמוכם וצופים במיטב הסרטים מהארץ ומהעולם

freepik

בשיתוף סינמה סיטי אשדוד

אם אתם מחפשים מקום מושלם להעביר בו את הזמן בבילוי משפחתי, מתחם סינמה סיטי אשדוד הוא אחד המועדפים על רבים דווקא משום שיש בו כל כך הרבה אפשרויות לאירועי תרבות ולבילוי זמן איכות עם המשפחה או בזוג.

קולנוע הוא עדיין הקסם של המאה ה-21 ואי אפשר שלא להתפעל מהיבול העצום של סרטים איכותיים שיוצא מדי שנה מאולפנים ברחבי העולם, כשלצדם אפשר למצוא סרטים ישראליים שהופכים מהר מאוד ללהיט ובצדק, על הסיפורים המקומיים והמעניינים שלנו.

סינמה סיטי אשדוד היא אחד המתחמים שמוצעים לקהל ויש כמוה בערים אחרות כמו כפר סבא וירושלים, ובהם יש גם אפשרות להזמנת הקרנות פרטיות ואירועים שונים, להנאתכם.

מה אפשר למצוא בסינמה סיטי אשדוד?

סינמה סיטי אשדוד הוא למעשה מתחם בילויים וקניות שיש בו אולמות קולנוע שמתאימים להקרנות סרטים לקהל הרחב, לצד אולמות קטנים VIP לאירועים פרטיים לגמרי.

אפשר לצפות בקולנוע, לצאת לקניות של המותגים המוקשים והאיכותיים ביותר, ליהנות מכיבוד קל כמו פופקורן, גלידה ושתייה שמותר להכניס לאולם ואחר כך ליהנות מארוחה מלאה במתחם, ואפשר גם לצפות בכורסאות מתכוונות וכורסאות צ’יל אאוט שנפתחות לספות, בכיף ובהתרגעות מלאה.

כלומר, זהו מתחם הנאה ובילוי וקולנוע הוא רק התירוץ שלכם לבוא לנוח ולתפוס את הכיף שלכם לבד, בזוג או עם המשפחה. אל תוותרו על בילוי כזה ויש מי שכבר הפכו זאת להרגל כדי למצות את החוויה ולצפות גם בכמה שיותר סרטים בתנאים הנוחים ביותר.

איזה סרטים אפשר לראות בסינמה סיטי אשדוד?

מבחר הסרטים במתחמי סינמה סיטי הוא עצום ובסינמה סיטי אשדוד תוכלו למצוא מבחר גדול של סרטים גם למשפחה, כמו אווטאר – דרכם של המים, החתול של שרק 2, עפים על הירח, עולם מוזר, קרוקודייל ליל, עין הצלף, הפייבלמנים, יולקי 9 – ברוסית, סרטים הודיים, מצור אווירי, מי מפחד מסנטה, למצוא את ריצ’רד, ברייקדאנס – שוברים את הרשת, ולנטינוס, חופשה משפחתית, כאילו אין מחר, בלש ניו יורקי, הקרקס, חתונה אש, ויטני – סיפורה של ויטני יוסטון ועוד סרטים רבים נוספים, הצגות ומופעים שונים.

כל המתחמים של סינמה סיטי ולא רק באשדוד

סינמה סיטי אשדוד היא רק אחת ממתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ ואתם מוזמנים לחוות כל אחד מהם על כל השפע שהם מציעים כולל קניות ובילויים נוספים, במתחמים שנמצאים בכפר סבא, ירושלים, חדרה, נתניה, ראשון לציון, גלילות ובאר שבע. בכל אחד מהם יש את האפשרויות שמחכות לכם באולמות השונים שמציעים לכם גם קולנוע באולמות וגם אולמות VIP להקרנות ואירועים.

אילו אפשרויות נוספות מחכות לכם בסינמה סיטי אשדוד ואחרים?

באתר חדשות אשדוד 10, מפורסם על כך שבסינמה סיטי אשדוד יש אפשרויות רבות לאירועים, כנסים, ימי עיון, קורסים והרצאות וכמובן מתחמי VIP מפוארים ופרטיים לגמרי לאירועים סגורים ומוזמנים מראש.

החוויה של האירועים המיוחדים של סינמה סיטי מוצעת למי שרוצה לארגן הקרנה פרטית לו ולאנשי מקצוע או לחברים, אירוע משפחות סגור, יום חברה עם אורחים ומרצים שיוכלו להשתמש בציוד האורקולי המשוכלל והמצוין של האולם למטרתם, וכל זה לצד אירוח בטרקלין VIP שכולל תפריט עשיר של מאפים, גבינות ושתייה, גם אלכוהול מובחר, ועוד כיבוד לבחירתכם שמוצע לכם בתפריט. האירועים בסינמה סיטי מזמנים לכם שעות של הנאה בסטנדרטים בינלאומיים ויוקרתיים והם מוצעים לכל מי שמחפש בילוי מיוחד ומקום לערוך בו אירוע יוקרתי.

בשיתוף סינמה סיטי אשדוד

כדאי להכיר